MacManus Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Hei. Jeg vil ha nytt digitalkamera og jeg lurte på om dere har noen anbefalinger. Tenkte en pirs på maks 3.000kr. Jeg har ikke så veldig god peiling på kamera og er ikke så veldig kresen men vil ha god bildekvalitet. Mhv MacManus. Endret 29. april 2005 av MacManus Lenke til kommentar
faneviken Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Nei, for all del: Styr unna! Søk i forumet her på Akam, og les brukerenes anbefalinger i produktguiden. Hadde selv dette kameraet, men solgte det fort, da bildekvaliteten viste seg å være helt katastrofal!!! Lenke til kommentar
yeahdude Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 hmmm...vil foreløpig anbefale deg exilim z-57. kjøpte det for en uke siden, og er kjempefornøyd! en enorm skjerm, super bildekvalitet og masse ekstrafunksjoner! du får det til ca 3400 kr på elkjop.no tror jeg Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Så dette er ikke noe å satse på altså. Leste en test på akam.no og der fikk den 5'er men nå er jo det for et år siden så kan jo ha noe med det å gjøre. Er det noen som har noen andre gode kameraer? Er ute etter et kamera til helst under 3000kr men kan vel kanskje strekke meg litt over grensen men ikke mye. Men er det veldig kvalitetsforskjell går det greit. Keep in mind jeg har ikke så veldig god peiling og er vel ikke så veldig kresen. Lenke til kommentar
Tmzzr Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Dette kameraet er nok midt i blinken til ditt bruk! Fine bilder og meget enkelt i bruk! Kan absolutt anbefale det! Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 For all del, det er et glimrende kompaktkamera, men ikke forvent "speilreflekskvalitet" Du får hva du betaler for, for å si det slik. Jeg har et slikt, og er godt fornøyd. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Dette kamera er plaget med mye støy, og blant annet her på forumet finner du mange som har returnert det på grunn av dårlig bildekvalitet. Akam har vel gitt omtrent alt Casio har kommet med riktig gode karakterer, og det viser jo igjen at tester er veldig basert på personlige preferanser, og at bildekvalitet ikke er hva Akam har som største personlige preferanse. Men det er MIN største preferanse, og jeg ville gitt spesielt dette kameraet dårlig karakter. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Noen som har noen anbefalinger på digitalkamera til rundt 3.000kr. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kjøp som jeg, et Nikon Coolpix 5900. De har det på tilbud i Japan Photo. Kun 2700,-. For de tre hundre eller mer kan du kjøpe 256/512mb minnekort. Nikon Coolpix 5900 har 5 megapiksler, 3x optisk zoom og er veldig lite. Den har mange innstillingsmuligheter og er selvfølgelig ekte nikon-kvalitet. Det gir supre bilder både utendørs og innendørs. Kjøp det! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ville personlig kjøpt Canon IXUS 700. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå