Gå til innhold

Vil ha nytt digitalkamera, noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vil ha nytt digitalkamera og jeg lurte på om dere har noen anbefalinger.

Tenkte en pirs på maks 3.000kr.

Jeg har ikke så veldig god peiling på kamera og er ikke så veldig kresen men vil ha god bildekvalitet.

Mhv MacManus.

Endret av MacManus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så dette er ikke noe å satse på altså. Leste en test på akam.no og der fikk den 5'er men nå er jo det for et år siden så kan jo ha noe med det å gjøre. Er det noen som har noen andre gode kameraer? Er ute etter et kamera til helst under 3000kr men kan vel kanskje strekke meg litt over grensen men ikke mye. Men er det veldig kvalitetsforskjell går det greit.

Keep in mind jeg har ikke så veldig god peiling og er vel ikke så veldig kresen.

Lenke til kommentar

Dette kamera er plaget med mye støy, og blant annet her på forumet finner du mange som har returnert det på grunn av dårlig bildekvalitet. Akam har vel gitt omtrent alt Casio har kommet med riktig gode karakterer, og det viser jo igjen at tester er veldig basert på personlige preferanser, og at bildekvalitet ikke er hva Akam har som største personlige preferanse. Men det er MIN største preferanse, og jeg ville gitt spesielt dette kameraet dårlig karakter.

Lenke til kommentar

Kjøp som jeg, et Nikon Coolpix 5900. De har det på tilbud i Japan Photo. Kun 2700,-. For de tre hundre eller mer kan du kjøpe 256/512mb minnekort. Nikon Coolpix 5900 har 5 megapiksler, 3x optisk zoom og er veldig lite. Den har mange innstillingsmuligheter og er selvfølgelig ekte nikon-kvalitet. Det gir supre bilder både utendørs og innendørs. Kjøp det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...