Gå til innhold

Morsomme tjenester som man ikke vet om


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er en helt gratis tjeneste!

 

NB! Tjeneste forteller ikke hvilket abonnement det er, men hvilken operatør det er. Den sier heller ingen ting om hvilket nett nummeret tilhører (Mulig jeg tar feil nå, lenge siden jeg sjekka!), noe som har betydning for telenor mobil - kunder!

Endret av pologutt
Lenke til kommentar
Nei, det er en helt gratis tjeneste!

 

NB! Tjeneste forteller ikke hvilket abonnement det er, men hvilken operatør det er. Den sier heller ingen ting om hvilket nett nummeret tilhører (Mulig jeg tar feil nå, lenge siden jeg sjekka!), noe som har betydning for telenor mobil - kunder!

For oss andre, som benytter en operatør som har lik pris uansett hvem du ringer, blir denne tjenesten heldigvis unyttig.

Lenke til kommentar
Det er et godt poeng Alastor! Netcom skryter av lik pris uansett hvem du ringer, men selv setter de opp prisen for telenorkunder som ringer til netcom. hyklere....

Netcom har vel sine ord i behold. De har lik pris uansett hvem du ringer. At de som ringer fra andre operatører opplever forskjellige priser er meg, for å være brutalt ærlig, knekkende likegyldig. Aner ikke hvorfor Netcom klarer å ha samme pris til alle men jeg vil tro at telenor hadde svart med samme mynt hvis de hadde hatt muligheten. At Netcom skulle ha klart å finne på noe genialt som Telenor ikke har klart å finne ut av tror jeg ikke. Velger å tro at Telenor ikke gidder å bry seg om at Netcom rett og slett tenker mer kundevennlighet enn Telenor. Enkel måte å sjekke om et firma tenker på kundene sine, er å sjekke kid nummeret på regningene. Netcom har 9 tall, sist jeg fikk regning fra Telenor hadde den 26

Lenke til kommentar
Det er et godt poeng Alastor! Netcom skryter av lik pris uansett hvem du ringer, men selv setter de opp prisen for telenorkunder som ringer til netcom. hyklere....

Netcom har vel sine ord i behold. De har lik pris uansett hvem du ringer. At de som ringer fra andre operatører opplever forskjellige priser er meg, for å være brutalt ærlig, knekkende likegyldig. Aner ikke hvorfor Netcom klarer å ha samme pris til alle men jeg vil tro at telenor hadde svart med samme mynt hvis de hadde hatt muligheten. At Netcom skulle ha klart å finne på noe genialt som Telenor ikke har klart å finne ut av tror jeg ikke. Velger å tro at Telenor ikke gidder å bry seg om at Netcom rett og slett tenker mer kundevennlighet enn Telenor. Enkel måte å sjekke om et firma tenker på kundene sine, er å sjekke kid nummeret på regningene. Netcom har 9 tall, sist jeg fikk regning fra Telenor hadde den 26

Du glemmer dessverre en ting i ressonementet ditt. Telenor er pålagt av staten/post og teletilsynet å ta en viss sum og ikke mer for linjeleie, og thats it. Netcom er IKKE pålagt å ha en slik grense, dermed kan de ta mer i linjeleie enn telenor kan.

Lenke til kommentar

Det er jo nettopp Post og Teletilsynet som setter disse prisene, utifra hvor sotr markedsandel de ulike operatørene (les: NetCom og Telenor Mobil) har. Ettersom NC har færrest kunder av de to, så må Telenor Mobil betale mer for å ringe til NC. Likevel mener jeg at Telenor burde ha hatt lik pris uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...