Gå til innhold

Hunter: End-game pet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Broken Tooth er en katt i Badlands som er "Rare" ifølge Blizzard. Den er på lvl 37 med sånn grå "elite" ting rund avataren.

Den spawner bare et par ganger om dagen så vidt jeg har forstått.

Var en annen hunter som knabba han rett foran øynene mine :dontgetit:

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Frostsabe Stalker eller Frostsaber Huntress er thingen.. desverre så er de lvl59 :)

Ellers finner jeg en Scorpid som en utrolig bra tanker, holder dårlig på aggro og skader temmelig moderat men må pokker skytes o.l. for å dø...

Bjørn er mer en allrounder + de eter omtrent alt.

Brakefine på Dragonblight

Lenke til kommentar

er det noen spesiel bjørn med litt høyere stats? Og hvilken bjørn er lavest og lettest lvl å komme til for horde?

En annen ting, hvordan fungerer skills som dyra har. Hvis jeg temmer et dyr med bite, kan jeg da temme en katt som ikke kan skillen og lære den bite?

MEn huntern min må gå opp 10 lvler, Ranger bow

hvordan kan jeg få mangy claw eller hva den heter, den lvl11 utafor ironforge som lvl 11 altså.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Min lvl 41 hunter har brukt Broken tooth siden lvl 37 nå, og det må sies at med 5 talents i frenzy eller hva den skillen heter så har den 0.7 i attack speed, noe som er temmelig ålreit. Med spiritbond vil man fort få tilbake endel liv med den katten.

Tror nok det blir en bjørn eller noe annet som endel tåler deng og spiser alt mulig for high end instances på meg.

Lenke til kommentar
Mener bare det er å hoppe ned i Canals og svømme ned, så er det en stor krokodille der.

Hvilken lvl er den forresten?

hei sigvald :-)

Den kan være hvorsomhelst, men for å hjelpe deg litt på vei: den er en typisk morgen-spawner. så mellom 08.00-10.00 er du mest sannsynlig å finne den.

Den er level 50+ (Elite)

Om du er PvP-er vil jeg holde meg unna den. Har den selv. Den er TREG, dvs. umulig å bruke å PvP. Den er også litt då¨rlig mot mobs, siden den ikke greir å følge etter dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...