nåvi Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvorvidt en pet er elite eller ikke når du temmer den spiller ingen rolle. De er ikke noe bedre av den grunn. Eneste er at noen pets er unike og finnes bare som elite. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 er bevist at noen pet er bedre enn andre innenfor samme klasse. Trodde at ulv var ulv før og katt var katt. Men at named rarespawns er bedre enn de vanlige. Lenke til kommentar
Legoraider Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ja leste om en named cat som har raskere angrep noe som gir spellcastere litt mer interupt. det er en rett nord for rachet. named ikke elite da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) er en lvl 10 pet som har 1.2 i speed EDIT: hvis jeg temmer et dyr før jeg har lært å trene dyret med gorwl osv, har jeg da de egenskapene som claw/bite osv? Endret 27. april 2005 av chokke Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Nå har jeg skaffet meg denne katten med 1.0 damage speed. Den heter nå Wizardbane, og den er en Mage-dødar. Har ikke testa den i PvP, men en bjørn duger ikke mot mages. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 hvor finnes den? og lvl? min hunter er lvl 10 nå Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Broken Tooth er en katt i Badlands som er "Rare" ifølge Blizzard. Den er på lvl 37 med sånn grå "elite" ting rund avataren. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Broken Tooth er en katt i Badlands som er "Rare" ifølge Blizzard. Den er på lvl 37 med sånn grå "elite" ting rund avataren. Den spawner bare et par ganger om dagen så vidt jeg har forstått. Var en annen hunter som knabba han rett foran øynene mine Endret 30. april 2005 av zbegra Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg hørte broken tooth skulle bli "nerfet" nå, er det noen som vet om det er sant eller ikke? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvis den blir det, da kvitter jeg meg med den. jeg må ha 1.0 sekunders attackspeed. Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Frostsabe Stalker eller Frostsaber Huntress er thingen.. desverre så er de lvl59 Ellers finner jeg en Scorpid som en utrolig bra tanker, holder dårlig på aggro og skader temmelig moderat men må pokker skytes o.l. for å dø... Bjørn er mer en allrounder + de eter omtrent alt. Brakefine på Dragonblight Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) er det noen spesiel bjørn med litt høyere stats? Og hvilken bjørn er lavest og lettest lvl å komme til for horde? En annen ting, hvordan fungerer skills som dyra har. Hvis jeg temmer et dyr med bite, kan jeg da temme en katt som ikke kan skillen og lære den bite? MEn huntern min må gå opp 10 lvler, Ranger bow hvordan kan jeg få mangy claw eller hva den heter, den lvl11 utafor ironforge som lvl 11 altså. Endret 30. april 2005 av chokke Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 nei ikke skillpadder.... de spiser verken fisk eller meat.. du MÅ ha en pet som spiser enten fisk eller meat.. eller begge deler da.. enkelt og billig å skaffe mat da:) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 ok, funnet ut at man lærer skills når man temmer dyr. MEn hvis man FØRST temmer et dyr med claw rank 2, så abandoner det og så temmer et dyr med rank 1, så har jeg ikke lært det. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hva med å tame Gammerita? Hun har ihvertfall syk armor... Hun er mye vanskeligere å drepe som lvl 48 elite enn en lvl 50 elite Giant fra Tanaris (husker ikke hva de heter). Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Er en unik bear i winterspring som jeg egentlig godt kunne tenkt meg å teste, King bangalash begynner å bli litt for veik i scholomance/stratholme. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Min lvl 41 hunter har brukt Broken tooth siden lvl 37 nå, og det må sies at med 5 talents i frenzy eller hva den skillen heter så har den 0.7 i attack speed, noe som er temmelig ålreit. Med spiritbond vil man fort få tilbake endel liv med den katten. Tror nok det blir en bjørn eller noe annet som endel tåler deng og spiser alt mulig for high end instances på meg. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Mener bare det er å hoppe ned i Canals og svømme ned, så er det en stor krokodille der. Hvilken lvl er den forresten? hei sigvald :-) Den kan være hvorsomhelst, men for å hjelpe deg litt på vei: den er en typisk morgen-spawner. så mellom 08.00-10.00 er du mest sannsynlig å finne den. Den er level 50+ (Elite) Om du er PvP-er vil jeg holde meg unna den. Har den selv. Den er TREG, dvs. umulig å bruke å PvP. Den er også litt då¨rlig mot mobs, siden den ikke greir å følge etter dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå