Gå til innhold

Hunter: End-game pet?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt med meg King B fra STV nå siden jeg ble lv43, og han har noen tusen liv på seg etterhvert. Men nå holder han ikke mål lenger, i instances som BRD f.eks så dør han alt for kjapt, nesten ikke vits i å bruke mana på å få ham tilbake hver gang...

SÅ, jeg for til Winterspring og fikk meg en lv56 elite bjørn (ursius), og en lv57 elite katt (Rak'Shiri). Disse to har nesten lik stat, men en noe bedre stamina på bjørnen. Jeg har stort sett fokusert på katten, og den fungerer klart bedre en King B ihvertfall. Men fortsat så dør han for kjapt. Setter jeg ham til å tanke en elite på rundt samme level så er han død på 1-2-3. Jeg er klar over at det ikke er rettferdig at han skal kunne tanke Onyxia da, men det som nå er standard mobs i instances knerter ham litt for kjapt i mine øyner.

DPS betyr jo egentlig ingenting for dyret, kun hvor lenge de kan tanke. Finner det noen supre tanker pet's som faktisk er brukende når du nærmer deg lv60?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"sewer beast"...i Stormwind...hvor tror du? ;)

Mangeclaw rett utenfor Ironforge? er iallefall named bear... (nesten ved den nordlige grensa til Loch modan.. det er ett quest du skal finne en pilot der...

Ellers er det "ol'Sooty" i Loch modan... lvl 20 elite bear...veit ikke noe om stats på evt. pet da...

Lenke til kommentar
"sewer beast"...i Stormwind...hvor tror du? ;)

Mangeclaw rett utenfor Ironforge? er iallefall named bear... (nesten ved den nordlige grensa til Loch modan.. det er ett quest du skal finne en pilot der...

Ellers er det "ol'Sooty" i Loch modan... lvl 20 elite bear...veit ikke noe om stats på evt. pet da...

vell, ikke så lett å finne den da. det er i canalene ikkesandt?, har aldri sett den selv

Lenke til kommentar

Old soothy er hissig! du finner han på toppen av fjellet ved siden av griffin mastern i thelsamar, loch modan! gå inn på siden fra veien!

når vi var 2xlvl 19 fikk vi vipe 3 ganger! han slår hardt nok og har endel HP! elite vøtt ;) vanskelig å finne han, men gå opp fra veien og gå litt til venstre oppover så snubler du over hulen hans!

Har noen bilde av sewer beasts?? spent på disse! er ikke de lvl50++ beasts? hvor går jeg inn for å bli slakta av disse? :p

Lenke til kommentar

Hehe, Expendable ja. Har spilt mange timer med siden av ham. Stormrage serveren. Jeg og Vitaropago er fra samme guild. Vi sammenlignet vel hans lv58 sewerbeast mot min lv57 tiger, og fant at hans hadde betydelig mye bedre stamina. Ulempen er å trenne den opp 10 levler da, urk!

Har også fått Ursula eller noe slikt fra winterspring, en lv56 elite bjørn. Skal levle den litt, og se om den kan konkurrere med sewer beast. Satser på to pets, en tanker, en DPS. Spesielt gøy med tigeren da, med dash og slikt. Helt konge når du hjelper low levels guildmates med ting.

Edit: Expendable bråker noe sinnsyky! Hveser og står på hele tiden :ermm:

Endret av Hanzo
Lenke til kommentar
Mener bare det er å hoppe ned i Canals og svømme ned, så er det en stor krokodille der.

Hvilken lvl er den forresten?

hei sigvald :-)

Den kan være hvorsomhelst, men for å hjelpe deg litt på vei: den er en typisk morgen-spawner. så mellom 08.00-10.00 er du mest sannsynlig å finne den.

Den er level 50+ (Elite)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...