bureaucrator Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Syntes testen DinSide publiserte i dag av Necs 20" 2070NX virket litt interessant. Hvis den virkelig er bra, så begynner jo prisen på 20" å komme ned til et tilnærmet menneskelig nivå etterhvert. Jeg ser at det er en del informasjon de ikke har med, som at det er 16ms responstid. Men er denne så bra som de påstår? Lenke til kommentar
Naits Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ja, også f.eks sammenlignet med Dell Ultrasharp 2001FP 20" ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Den er ikke like bra som 80 serien til NEC. Derfor tror jeg stigen vil se slik ut: Statisk bilde Eizo (på statisk helt rå, ikke like bra på dynamsik (film, spill)) NEC 80 (Rå på dynamsik og mycket bra på statisk) LaCie (samme som 80) Apple (Samme som LaCie) NEC 70 (sikkert litt over gjennomsnittet på dynamsik og statisk) Dell (Helt grei, og etter min mening det som gir mest for penga akkurat nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå