Gå til innhold

TES: Hjelp med oppdrag i Fighters Guild? Post her!


Anbefalte innlegg

Se topic, post dine problemer her!

 

Her var mitt problem:

Jeg starta ny karakter i går, har drept de rottene i det første mission' for fighters guild men så skal jeg ha det andre, det er no egg greier south-west for balmora, men greia er at jeg ikke finner south west... :blush:

noen som kan hjelpe?

 

EDIT: Skriveleif

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Du står i Fighters Guild.

1. Gå ut døra, og så til venstre.

2. Gå ut "hovedutgangen" i Balmora (Den som leder sørover)

3. Fortsett rett frem etter utgangen. Ikke snu deg for å gå over brua.

4. Gå på oversiden av elva, med ei "fjellside" på høyre side. (Du skal altså ikke krysse elva på noe tidspunkt)

5. Når fjellsida blir "borte", og du får mer flatt terreng på din høyre side (Elva skal være på venstre side), da går du litt innover mot det flate, altså vekk fra elva.

6. Nå bør du se en campingplass med to karer og et bål. Rett bak dem, skal gruva være.

Lenke til kommentar
eg veit ikkje kor cladera er

kan noken forklare det til meg?

Caldera er nord for Balmora og Sør for Ald-Ruhn (hvis du vet hvor det er). Du kan ikke ta Silt Strider til Caldera, men hvis du går nord fra Balmora og følger skiltene (handy, that) finner du nok frem.

Lenke til kommentar

det fjerde oppdrage fra fighters gulid, skal eg gå til ei dame, men når eg har møt ho ,og eg spør om code book seier ho berre at eg sakl gå til ein club, der har eg vore, men ingen vil sei noko om code book, noken som har tattt fjerde oppdrag

i fighters gulid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...