Åsmund@ATi Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 vel, uploaden økninga var jo ikke no serlig....stor....! kunne vert 2000/500 og 4000/1000 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 vel, uploaden økninga var jo ikke no serlig....stor....! kunne vert 2000/500 og 4000/1000 Litt vanskelig å få til 1mbit/s ut da ADSL ikke klarer å levere mer enn 768 kbit/s..... Uansett fint av telenor å presse konkurentene lit. Sitter sikkert noen hos NGT, BC, Tele2 osv. å svetter nå.... Gleder meg til å se hva de gjør som et mottrekk nå. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Da de andre selvskapene leier linnjene av Jara for akkurat samme pris som Telenor så vill de tilby akkurat de samme linjene til tilsvarende priser som de har nå Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Gleder meg til updaten... betaler også selv 3xx kr for den feteste pakken fra Telenor... men jeg ville heller hatt 3mb's ned og 1mb's opp... har vært"test pilot" for telenor vdsl over kobber og det gikk engeligt greit.. over 5 år siden nå..kunne fått 2mb's da..så det er jo ikke noe serligt økning i speed på 5 år...får nok snart lyse bredbånd..det skal bli andre boller... Endret 25. april 2005 av Gjest Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) vel, uploaden økninga var jo ikke no serlig....stor....! kunne vert 2000/500 og 4000/1000 100% økning må jo være mye? Endret 25. april 2005 av ZyberZone Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvis man whiner om at man ikke har upload på 1-2mbit så har man valgt feil produkt. SDSL eller fastlinje er det man skulle hatt da. Lenke til kommentar
czr Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hmm.. Mulig dette er et teit spørsmål, men hva er dette "overhead" som folk prater om? Hva har det å si for linja du har? Entusiastisk forvirret Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Når trer dette i kraft? sist gang de oppgraderte fra 1 - 2 så annonserte de det 5 mnd før det skjedde noe. Endret 25. april 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
So|o Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Når trer dette i kraft? sist gang de oppgraderte fra 1 - 2 så annonserte de det 5 mnd før det skjedde noe. Fra første juni for nye kunder. Eksisterende kunder blir oppgradert i løpet av året står det i pressemeldingen. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Nå ble jeg gled. jeg har hvertfall aldri hatt problemer med telenor sin service, og må gudene vite hvor mange ganger de har spadd opp ledningen... jeg skjønner ikke dere som nettopp har fått/får MYE raskere linje og fortsatt klager! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Altså... Les denne før du spør i veg. http://www.online.no/at/oppgradering.html Les det som står med stor/feit skrift... (Telenor driv ikkje med små skrift lureri skjønner du) Overhead er vel det som naturlig går tapt i protokoller og anna stash... Er ikkje heilt sikker. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvor får jeg sjekka linjeavstanden min? Er stygt redd for at jeg ikke har mulighet til å få raskere enn 2mbit. Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det ingen som vet hva dette vil si for Tiscali-kunder nå som Telenor har kjøpt Tiscali? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det ingen som vet hva dette vil si for Tiscali-kunder nå som Telenor har kjøpt Tiscali? ingenting. Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Håper virkelig NGT kommer på banen kjapt og dobler hastigeten de også! Hvorfor skal det altid være 1. juni de oppgraderer linjene? Kan de ikke bare gjøre det med en gang? Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvor får jeg sjekka linjeavstanden min? Er stygt redd for at jeg ikke har mulighet til å få raskere enn 2mbit. Du kan sjekke her: https://metro.telenor.no/kapaks/kapaksweb Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvorfor skal det altid være 1. juni de oppgraderer linjene? Kan de ikke bare gjøre det med en gang? Fordi Jara som Online leier dette av har vel en varslingsplikt og må antagelig gi beskjed om slike endringer i god tid før de gjør endringen. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvor får jeg sjekka linjeavstanden min? Er stygt redd for at jeg ikke har mulighet til å få raskere enn 2mbit. Du kan sjekke her: https://metro.telenor.no/kapaks/kapaksweb eller http://kapaks.telenor.net/kapaks Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvor får jeg sjekka linjeavstanden min? Er stygt redd for at jeg ikke har mulighet til å få raskere enn 2mbit. Du kan sjekke her: https://metro.telenor.no/kapaks/kapaksweb Kan jeg? Står ikke no vettugt der da.. står bare adressen min og Aktiv Linje og Ny Linje........... Hvor trykker jeg? Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Nice Dette så bra ut.. men, tror jeg må oppgradere til pluss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå