Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva skriver man egentlig i en slik purremail?"Hei, jeg vil ha høyere hastighet siden det lagger når jeg spiller cs og det tar lang tid å laste ned crackede filmer fra bittorrent. Kan jeg få det i morgen?" ...eller noe sånt? Her har vi et godt eksempel på en purremail. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg så den. Den var bra, men jeg vet ikke om telenor support folkene skjønner den.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva skriver man egentlig i en slik purremail?"Hei, jeg vil ha høyere hastighet siden det lagger når jeg spiller cs og det tar lang tid å laste ned crackede filmer fra bittorrent. Kan jeg få det i morgen?" ...eller noe sånt? Det er vel dette mann kan forvente av uttalelse av en 17 åring. Laste ned crackede filmer.skjerp deg. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Når jeg sendte mail til Telenor, så valgte jeg "Reklamasjon/klage". Jeg sendte 2 stk. mail med 15 minutters mellomrom. På denne måten fikk jeg 2 svar fra 2 forskjellige kundebehandlere i Telenor. I mailen så skrev jeg at jeg som Telenor totalkunde forventet å få oppgradert hastigheten. Venlig hilsen ...... Den første kundebehandleren svarte at jeg ikke hadde Total ADSL-abonement, og derfor ikke hadde noe å klage på. Oppgraderingen ville skje i løpet av 2005 (svaret i mailen virket surt og vemmelig). Når jeg skrev i mailen at jeg var Telenor totalkunde, så var det på bakgrunn av Telenor sin markedsføring i våres. Jeg fikk da en liten gave og et kort i en eske, med mange lovord om rabatter etc. Grunnen var at jeg har Telenor ISDN, ADSL og Mobil. Kundebehandleren til Telenor missforsto naturligvis hele mailen. Svaret på den andre mailen jeg sendte ble langt hyggeligere. Mailen var helt lik den første, men her ble det sving på sakene. Denne kundebehandleren svarte at han skulle ordne dette med en gang, og han beklaget at det ikke var ordnet tidligere (unbelieveble!). Mitt tips er derfor, send mail helt til du møter den hyggelige kundebehandleren. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hva skriver man egentlig i en slik purremail?"Hei, jeg vil ha høyere hastighet siden det lagger når jeg spiller cs og det tar lang tid å laste ned crackede filmer fra bittorrent. Kan jeg få det i morgen?" ...eller noe sånt? Det er vel dette mann kan forvente av uttalelse av en 17 åring. Laste ned crackede filmer.skjerp deg. Seriøst??? Du klarte ikke å skjønne spøken? Man kan vel ikke vente annet av en som har passert 30.. Edit: Jeg har egentlig ingen grunn for å få høyere fart så fort som mulig, men det hadde vært gøy. Endret 11. august 2005 av TT88 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Nå er jeg oppgradert til 2000/300 Den lille klagemailen jeg sendte igår hjalp tydeligvis. Jeg sa bare høflig ifra om at jeg var lovet en hastighetsøkning 03.07.05 av en konsulent fra Teknisk. I mailen jeg fikk tilbake står det "Vi beklager ventetiden, ditt abonnement er herved oppgradert." Virker som noen har muligheten til å gjøre sånt ved å flippe en bryter Mens andre (generell 05000 kundeservice som sikkert mange har ringt til) ikke har slike muligheter og bare sender en forespørsel til Teknisk via sitt internmailsystem. Det lønner seg å gå rett til kilden, ikke via bakmenn. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei! Er den noe spesielt man må gjøre for å få hastigheten boosta?, Har billigste fra telenor... Får bare 700Kbit, skulle jeg ikke ha hatt 1Mbit? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Send en hyggelig mail og spør om de kan oppgradere deg. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hva skriver man egentlig i en slik purremail?"Hei, jeg vil ha høyere hastighet siden det lagger når jeg spiller cs og det tar lang tid å laste ned crackede filmer fra bittorrent. Kan jeg få det i morgen?" ...eller noe sånt? Det er vel dette mann kan forvente av uttalelse av en 17 åring. Laste ned crackede filmer.skjerp deg. Javel Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Nå fikk jeg også det svaret "du får oppgradert linjen innen 4 uker, vi ber om forståelse for at vi ikke kan oppgradere alle abonnenter samtidig". Spennende å se om de holder det de lover. Jeg får bare håpe. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Alle vet jo at vi kun vil ha høyere hastighet for å Streame BBC learning og Visjon Norge Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Yes Endelig. Har nå fått oppgradert linjen min Din ADSL-hastighet Din ADSL-hastighet er 4000/400 kbit Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 De oppgraderte min i dag, etter det hedde gått over 7 uker. og 1 uke etter jeg sa opp abbonemanget mitt og venter nå på bluecom. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Virker som noen har muligheten til å gjøre sånt ved å flippe en bryter Mens andre (generell 05000 kundeservice som sikkert mange har ringt til) ikke har slike muligheter og bare sender en forespørsel til Teknisk via sitt internmailsystem. Det lønner seg å gå rett til kilden, ikke via bakmenn. Vel, det er et par dude's der som faktisk "flipper en bryter" (eller går inn i programvaren, og forandrer verdiene ). Skal faktisk ikke så mye til, sålenge de har kapasitet. Nå blir det vel starten på en oppgradering av nettet til Telenor også, hvor de blant annet oppgraderer opp mot 1.500 DSLAMer fra 155 mbit/s til 1 Gbit/s. ADSL2+ noen?? Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jippi Jeg sendte mail jeg også og klaget på at vi ikke hadde fått oppgradert. Noen dager etter fikk vi mail. Beklager at vi ikke har oppgradert linja deres, vi har nå oppgradert til 4000/400 kbit. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Jeg har heller ikke fått oppgradert hastigheten, bør jeg klage? Sa ikke StjeleHor at de som allerede var kunder kanskje måtte vente helt til nyttår? Jeg har også fått bekreftet fra Telenor at denne berømte lista for utålmodige kunder som tror de får det fortere ved å bli skrevet opp, bare er oppspinn. Det er bare for at dere skal slutte å ringe. Endret 22. august 2005 av Hans Erling Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Si hva du vil, jeg maste EN gang, og fikk justert hastigheten iløpet av et par timer. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Si hva du vil, jeg maste EN gang, og fikk justert hastigheten iløpet av et par timer. Da har du vært heldig. de har sikkert holdt på med å oppgradere linjen din da du sendte de mail. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Fikk oppgradert min 2mbit linje til 4mbit for noen dager siden. Har tatt noen hastighetstester, men har enda ikke passert 4000kbps, som jeg betaler for. Får maks 485 - 487 KBps, altså 485 * 8 som er 3880kbps. Noen andre med Telenor 4000/400 som ikke får det de betaler for? Vil gjerne høre hva hastigheter andre Telenor 4Mbit kunder får Får 50-51KBps stabilt opp, så der får jeg iallefall hva jeg betaler for. Skal ringe å klage, det skal jo være mulig å passere 500KBps med en 4mbit, iallefall rundt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå