Z4rgo Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har gått over 3 uker siden jeg ringte og klaget nå.. Blir nokk så jeg ringer og maser i morgen Lenke til kommentar
Typho Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nå ble linjen min oppgradert! Sendte mail til Telenor, fikk som svar at linjen min ble oppgradert innen 3 uker. Det er nå ca. 2 uker siden Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har sendt tonnevis med mail til telenor (online) og i dag så fikk jeg bekreftet at min linje vil bli oppgradert innen 3 uker. Om et par uker så får jeg vel en ny mail som sier at det er bekreftet at jeg får oppgradert linjen min innen 3 uker Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Telenor sa til meg at de ikke sitter med den informasjonen Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Telenor sa til meg at de ikke sitter med den informasjonen Det sa de til meg da jeg ringte for en måned siden.De har vist fått mer informasjon siden den gang.Vist du venter en stund også tar kontakt med de så har de sikkert mer informasjon til deg Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ringte på nytt i går da det var 3 uker siden jeg ringte sist gang og 1 mnd siden første. Den poteten som svaret sa at han skulle sjekke status og ble borte noen minutter, Når han kom tilbake så sa han at linja skulle være oppgradert i løpet av 2 timer da det var noe verdier i systemet som var feil(?) han sa han skulle ringe tilbake men gjorde det ikke. Ringte i dag på nytt og etter å ha blitt koblet inn på feile menyer 3 ganger så fikk jeg tak i en kundekonsulent og jeg sa til henne om at jeg var lovt linja i løpet av 2 timer i går. Noe som hun sa ikke går an og at nå var ventetiden 4 uker og ikke 3 som det var tidligere og. Noe som skulle si at linja mi skulle vært oppgradert for 2 dager siden etter siste samtale dato (9 dager i forhold til første). Vurderer og skifte ISP , virker som om de prioriterer nye kunder i stedet for oss gamle. De kunne vel satt ned prisen for oss med gamle linjehastigheter til det som tilsvarer de nye abbonemangene inntil vidre til linjene blir oppgradert. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ringte på nytt i går da det var 3 uker siden jeg ringte sist gang og 1 mnd siden første. Den poteten som svaret sa at han skulle sjekke status og ble borte noen minutter, Når han kom tilbake så sa han at linja skulle være oppgradert i løpet av 2 timer da det var noe verdier i systemet som var feil(?) han sa han skulle ringe tilbake men gjorde det ikke. Ringte i dag på nytt og etter å ha blitt koblet inn på feile menyer 3 ganger så fikk jeg tak i en kundekonsulent og jeg sa til henne om at jeg var lovt linja i løpet av 2 timer i går. Noe som hun sa ikke går an og at nå var ventetiden 4 uker og ikke 3 som det var tidligere og. Noe som skulle si at linja mi skulle vært oppgradert for 2 dager siden etter siste samtale dato (9 dager i forhold til første). Vurderer og skifte ISP , virker som om de prioriterer nye kunder i stedet for oss gamle. De kunne vel satt ned prisen for oss med gamle linjehastigheter til det som tilsvarer de nye abbonemangene inntil vidre til linjene blir oppgradert. Tror ikke jeg hadde tenkt på det engang, jeg hadde bytta på flekken. Bluecom for eks, meget god kundeservice. Hos Bluecom skal alle kunder tilknyttet telenor sentral senest være oppgradert 15.august. Alle jeg har vært i kontakt med har fått oppgradert linja si, untatt meg. Kjenner jeg flaksen min rett, så blir vel linja oppgradert 15.august 23:59:59:99 Men det er bedre enn å risikere å måtte vente til 1. Januar da. Lenke til kommentar
OlafH Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Denne meldingen fikk jeg fra Telemor på Tirsdag den 26 Juli: "Vi kan imidlertid bekrefte at hastigheten på ditt ADSL abonnement vil bli oppgradert i løpet av 4 uker. " Så får vi se om de har kommet seg ut til Asker da....... Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen som har mailen til telenor? Skal mase litt å spør når jeg får oppgradert Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvor sender dere e-post? Hadde ikkje ein chat kanal som det siter folk på? Finner den ikkje igjen. Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 finner ikke mailen jeg heller Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hadde ikkje ein chat kanal som det siter folk på? Nedlagt finner ikke mailen jeg heller http://privat.telenor.no/internett/default...aktOssInternett Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Også velger dere Reklamasjon/klage eller teknisk.Jeg prøvde begge.mange ganger. tilslutt så fikk jeg et skikkelig svar. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ja, Ja nå er det 7 uker siden jeg ringte første gangen og ble lovt oppgradering innen 3 uker og ingenting har skjedd så nå har jeg sagt opp og bestilt Bluecom. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ja, Ja nå er det 7 uker siden jeg ringte første gangen og ble lovt oppgradering innen 3 uker og ingenting har skjedd så nå har jeg sagt opp og bestilt Bluecom. Fornuftig, det får være måte på hvor lenge de skal trenere. Jeg ringte for 2 uker siden, purret så opp igjen i forrige uke, og i går så jeg i routerens konfigurasjonsside at hastigheten hadde økt til 2464/448 Eneste problem er at jeg ikke får den hastigheten jeg skal ha inn, bare ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Dette tar veldig lang tid ja, på tide at jeg sende en purremail Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Nå er jeg skikkelig forbanna. Telenor kan reise og ryke til )(#%(#/" Nå har det gått nesten 4 uker siden jeg fikk skriftelig bekreftelse på at jeg skulle få oppgradert linjen. Sendte de et par mail for noen dager siden og fortalte de at det har gått nesten 4 uker nå. fikk mail igår at bla bla bla. det som er standard som pleier og stå i den. også stod det også at jeg nå plutselig skulle få oppgradert linjen om 4 uker fra igår. fy %#&%#%& i #%##. Telenor. reis å ryk til ¤%"# Så snart bindingstiden min er ute så mister dere en kunde og flere vil de miste sånn som de holder på. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jepp - nå sitter jeg her med 2mbit Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva skriver man egentlig i en slik purremail? "Hei, jeg vil ha høyere hastighet siden det lagger når jeg spiller cs og det tar lang tid å laste ned crackede filmer fra bittorrent. Kan jeg få det i morgen?" ...eller noe sånt? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva skriver man egentlig i en slik purremail?"Hei, jeg vil ha høyere hastighet siden det lagger når jeg spiller cs og det tar lang tid å laste ned crackede filmer fra bittorrent. Kan jeg få det i morgen?" ...eller noe sånt? :!: Du glemte porr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå