maledictus Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Får se om det blir fortgang i oppgraderinga etter at jeg ringte og klaga. Det burde ikke ta så mange dager før du får den nye hastigheten. Kanskje du har den før helgen? Hvis ikke, ville jeg ha ringt på mandag eller tirsdag og hørt hvordan det går med bestillingen av den nye hastigheten. Får du ikke noe klart svar, kan du bestille overgang fra ADSL Ekstra til ADSL Pluss. Normalt får du da 2000/300 (til 419 kr/mnd) i løpet av 2-3 dager, og en slik bestilling bør de ikke somle for lenge med, siden det kan være tvingende økonomiske grunner til at noen vil bytte abonnement. Deretter kan du senere bestille overgang til ADSL Ekstra igjen, hvis du skulle ønske det. Selv fikk jeg bedre opp-hastighet enn det jeg egentlig skulle ha på Pluss-abonnementet (ca. 376 kbps, eller 448 kbps brutto). Endret 21. juni 2005 av maledictus Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 jeg har ennå ikke fått oppgradering... Lenke til kommentar
OlafH Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 jeg har ennå ikke fått oppgradering... DE sa det kunne ta opp til et halvår før man fikk oppgraderingen. Sist det var økning i hastighet fra Telenor tror jeg at jeg var den siste i Norge som fikk det ..... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 jeg har ennå ikke fått oppgradering... DE sa det kunne ta opp til et halvår før man fikk oppgraderingen. Sist det var økning i hastighet fra Telenor tror jeg at jeg var den siste i Norge som fikk det ..... Hvor er det du bor? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Maila Telenor i går, og masa, så nå blir linja mi oppgradert innen 3 uker! 4Mbit Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Maila Telenor i går, og masa, så nå blir linja mi oppgradert innen 3 uker! 4Mbit Velkommen etter. Det har de fleste her inne gjort.(inkludert meg) Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har prøv å gjøre det uttallige ganger, men de sier at det ikke er mulig, men i går så kom mailen til riktig person, slik at jeg blir oppgradert. Det tok vel bare noen får dager for de fleste her inne vel? Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hvor er det dere sender mail'en egentlig ? Tenkte å prøve å mase litt jeg også. Btw, virker som om de i Sør-Norge blir oppgradert først. Sitter her oppe i Tromsø og tvinner tommler -Erlend Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Telenor - 2000/300 til 419kr... Nextgentel - 1850/512 til 498,- Lurer på om ikke NGT kommer med noe kvikt også! Dette er vel pga. ADSL2 rundt hjørnet eller hur? Ser ut som internett evolusjonen går fremmad! hurra! Vi skal få 2000/512 fra NGT for 398kr pr. mnd. vi, hvor har du de tallene fra? Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg ringte telenor, og da sa de at den ville bli oppgradert innen tre uker. Litt over 2 uker har gått no, og ingenting har skjedd Må vel ringe å mase litt til Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Pøvde å mase jeg og, funka sist gang, men sa det ikke hjalp denne gangen.. Fikk allikevel oppgraderingen for ca. en uke siden 4000/400 Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Eagle' date='27/06/2005 : 21:04'] Hvor sender dere mail? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Tok å ringte kundeservice for et par timer siden å spurte om de hadde en dato når de ville øke hastigheten. Hun fant ingen dato, men jeg ble satt på listen over de som ville ha det så fort som mulig. Ser at mange andre har fått det lenge før 3 uker, satser på at det skjer meg også. [sK]Eagle ta en telefon, 05000 gjort på to minutter Lenke til kommentar
Naits Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Upload er framleis dårlig da. Er det så dyrt me dupload altså? Greit nok at det er "dårlig".. Men telenor er vel de første som kompanserer for overhead på utgående trafikk? Det er faktiskt hastigheten du får... Hastigheten egentlig er jo 256 384 512 400kbit er det du kan forvente. Du skal med andre ord ikke få over 400kbit hvis jeg har forstått den kundekonsulenten jeg pratet med riktig. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Fikk ny regning i går med en overprising på 2Mbit linja mi i forhold til nye kunder som bestiller etter 1 Juni. Ringte telenor og de lovte på nytt og sette (1 ukesiden jeg ringte sist) meg på 3 ukers lista si men noe refusjon på det som man betaler for mye var det fortsatt ikek snakk om så betaler fortsatt 549 for 2/256 Linje Synes de driver stor forskjellsbehandling og at det er vi som er gamle kunder som fortsatt må betale regninga istedet for de nye abbonentene. Nytter ikke å skylde på at montørene har mye å gjøre (DVS. som medfører at vi gamle ender på samme venteliste hos montørene som legger inn nye linjer hos de nye kundene). Endret 28. juni 2005 av Lugmeister Lenke til kommentar
So|o Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg ringte telenor, og da sa de at den ville bli oppgradert innen tre uker.Litt over 2 uker har gått no, og ingenting har skjedd Må vel ringe å mase litt til Hvorfor mase før det har gått 3 uker? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 De derre "innen 3 uker" greiene er bullshit... Da jeg bestillte ADSL sa dem at jeg ville få det innen 3 uker... Da det var gått ca 2 1/2 uker, ringte jeg og spurte hvor det ble av... Men neiiida... Der sa dem at jeg ville få det ETTEr 3 uker... Ikkeno "innen" der nei... Så tror nok "innen 3 uker" er standardsvar når dem på support/bestilling ikke har peiling... Har ennå ikke fått oppgradert linja btw... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 De derre "innen 3 uker" greiene er bullshit... Da jeg bestillte ADSL sa dem at jeg ville få det innen 3 uker... Da det var gått ca 2 1/2 uker, ringte jeg og spurte hvor det ble av... Men neiiida... Der sa dem at jeg ville få det ETTEr 3 uker... Ikkeno "innen" der nei... Så tror nok "innen 3 uker" er standardsvar når dem på support/bestilling ikke har peiling... Har ennå ikke fått oppgradert linja btw... Ja, bullshit med 3 veker, av meg tok det 3 dager så var linja oppgradert. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Oppgradert!!! Tok nesten tre uker fra jeg sendte mailen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå