Antihero Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er jeg den eneste som ser på The Apprentice sesong 3? Syns det er milevis bedre enn den norske versjonen som ikke holder mål. Håper Kendra eller Tana vinner. Hvem håper dere? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg ser på. Siste episoden som kommer nå vett Antihero =) Håper Kendra vinner jeg. Hu der andre er litt snål. Synest det var rørenes når Chris gikk ut, egentlig en jævlig morsom gutt (når du ser han klikker) og godt hjerte innerst inne. Erin var mest rappkjeftet! Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 hehe. det er to episoder igjen hvis du tar med live-sendingen! syns både tana og kendra er verdige vinnere. morsomt med den episoden hvor det blinka MILF over hodet hennes på den internettauksjonen. haha! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Nei ser ikkje på det. Ikke jeg heller.. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Nei, det programmet der er jo helt på tryne, da! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 hehe. det er to episoder igjen hvis du tar med live-sendingen! syns både tana og kendra er verdige vinnere. morsomt med den episoden hvor det blinka MILF over hodet hennes på den internettauksjonen. haha! Ja :!: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Nest siste episode er ute folkens (y) my bucks goes to kendra !!! Endret 14. mai 2005 av Mr.SS Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 aldri sett, aldri se. sånn er det,. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Da har vi en vinner folkens =) Jeg må si det var helt fortjent. Hu andre prøvde jo og ta æren fra hva Kendra hadde gjort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå