Sigga Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Bare dumt det ikke er like morsomt på PvP realms. Men, det kommer nok. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg spiller på en PvP server. Synest de som klager på honor systemet kan komme seg til PvE eller en RP server. Jeg selv stor-koser meg i en PvP server. Gøy med litt spenning, slik att man aldri er helt "safe" og man må se seg bak skulderen støtt og stadig.. Jeg er da bare lvl 34, og klarer meg fin-fint. Er du i en Guild så burde det ikke være noen problem å fly rundt flere om gangen. "I'm loving it!" Lenke til kommentar
slez Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Var jo på tide at det kom et Honorsystem, det skal jo være krig mellom god og ond. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Var jo på tide at det kom et Honorsystem, det skal jo være krig mellom god og ond. Feil.. Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Var jo på tide at det kom et Honorsystem, det skal jo være krig mellom god og ond. krig ja, men mellon godt og ondt? nei... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Skal ganke rumpen din jeg, MrLeftfield Jeg er på Warsong og Sylvanas crap, jeg er på ingen av de *snufs* Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Dette har ødelagt spillet på PVP-servere. Du blir drept HVOR enn du går. Enkelte områder er totalt ØDELAGT, quester i Tarren Mill og Hilsbrad, anyone? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Merker at det er vanskeligere å få xp om dagen ja.. Grinda en del i feralas og badlands før, men nå blir jeg drept 1-2 ganger på vært 10kill.. Hillsbrad er som sagt bare å gi opp, siden det er en konstant krig der \\Sp33D Lenke til kommentar
brillan Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 veit ikke helt jeg ass. jeg ble ganka av en lvl?? kis (jeg er 24 nelf hunter med pet) i Wetlands. Jeg var nettopp ferdig med en mobb med halvt liv igjen. Ett slag = død. GG FOR GANKING, YAY!....not Edit: PVP BurningBlade. Hmm... det var ikke en Tauren shaman var det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg spiller på en PvP server.Synest de som klager på honor systemet kan komme seg til PvE eller en RP server. Dette er et utrolig dårlig argument, egentlig - folk har nå spillt i nesten tre måneder og lagt mye tid i en character på en PvP server. Eneste muligheten dersom de ønsker å flytte til en RP eller PvE server er å starte en helt ny character og da tape de uttallige timene de har lagt inn i sin første character. Synes det er veldig synd at Blizzard ikke tilbyr flytting av characters (og da ikke til tilfeldige servere som det var i test-forsøket) så hele guilds kunne samarbeidet om å flytte til en ny server. Lenke til kommentar
nord Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 veit ikke helt jeg ass. jeg ble ganka av en lvl?? kis (jeg er 24 nelf hunter med pet) i Wetlands. Jeg var nettopp ferdig med en mobb med halvt liv igjen. Ett slag = død. GG FOR GANKING, YAY!....not Edit: PVP BurningBlade. Hmm... det var ikke en Tauren shaman var det? hihi Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Synes det er veldig synd at Blizzard ikke tilbyr flytting av characters (og da ikke til tilfeldige servere som det var i test-forsøket) så hele guilds kunne samarbeidet om å flytte til en ny server. Enig..men tenk på pengene dem må bruke på å utføre en slik migrasjon. Dem har store nok problemer som det er..med overfylte servere, server-nede tid, folk som kjøper gull fra ebay (lol), bugs, BG som dem sikkert jobber iherdig med osv... Dem må få litt tid på seg stakkars hehe..dem strever sikkert med å kunne gjennomføre en slik migrasjon i fremtiden Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg spiller på en PvP server.Synest de som klager på honor systemet kan komme seg til PvE eller en RP server. Dette er et utrolig dårlig argument, egentlig - folk har nå spillt i nesten tre måneder og lagt mye tid i en character på en PvP server. Eneste muligheten dersom de ønsker å flytte til en RP eller PvE server er å starte en helt ny character og da tape de uttallige timene de har lagt inn i sin første character. Synes det er veldig synd at Blizzard ikke tilbyr flytting av characters (og da ikke til tilfeldige servere som det var i test-forsøket) så hele guilds kunne samarbeidet om å flytte til en ny server. Dårlig argument? Viste ikke du hva du begav deg ut på? Brukte ikke du litt av vente tiden din på å lese hva spillet handlet om og hva som kom til å skje på de forskjellige serverne? JEG gjorde det, og jeg syns det blir for mye mas på general chat der inne av folk som har valgt feil. Synd for dem om dem er lvl60. Deres egen skyld. Så slutt å mas, la aggresjonen gå utover noe annet enn oss som gjorde litt "research" før vi valgte realm. Så enten får dere bytte 'realm' og spille glade og lykkelige der, eller så får dere holde kjeft og fortsette og synes synd på dere selv pga dere valgte en PvP server. Honor systemet er der for å bli og _jeg_ liker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå