Hanzo Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Yes, i går kveld rundt halv et tiden fikk jeg invitasjon til å være med på å raide Tarren Mil fra guilden. Jeg dreiv og gjorde ferdig noen quester oppi winterspring, og ankom en halvtime seinere en resten. Og da var det liv kan jeg love! Usikker på antal, men vi var nok opp mot en hundre mann, relativt balansert fordeling horde og alliance. Det var kjempegøy, sprang rundt der og dazza horder, skjøt ned på horder i stor skala. Var vel der oppe i en times tid, og hadde noe over 80 kills. God raidtrenning er det også, frem til nå så har raidparties vært kaos uten noen form for samspill, men nå ser jeg at folk begynner å fungere som normale partys og samarbeider igjen. Ja, jeg spiller på PvE, og er glad for det. Honorsystem har klart forbedret spillet, og blåst liv i en masse lv60 folk som nok har vært mest opptatt av å levle alternative characters den siste tiden. En grei fordeling mellom horde og alliance er et stort pluss, og jeg kommer klart til å kosse meg enda mer med dette når jeg får meg level 60 om et par dager. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Enig. På PvE-serverne har honorsystemet gjort underverker når det gjelder PvP-action på serverne. Virker som om det er problematisk på PvP-serverne derimot (masse ganking etc.) men heldigvis så spiller jeg også PvE Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ja takk gud(blizz) for PvE Synes nesten litt synd på alle de som blir ganka, corpsecampa og alt det der på PvP-servere, nesten. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Mhmm, på pve er det jo genialt, kan jo bare ri/gå igjenom krigen, hadde jeg tenkt på dette da jeg starta main charren min hadde det blitt pve på meg (har en alt der), men siden alle i guildet mitt starta på en pvp server joina jeg der, orker ikke forkaste en lvl 43 warrior nå :| Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Honor på PvP er bare moro det:) Litt kjipt når allies og horde skal queste på samme sted og ikke klarer fingrene ligge unna attack på motsatt faction. Etter litt tid som den ene siden har overtak kommer hjelpere fra de som ligger under, så da må de som HADDE ovebrtak innkalle forsterkninger også blir det bare masse gøy og moro Hadde det skitartig utenfor Uldaman i går, frem og tilbake noen ganger der, but Horde will prevail! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Honor på PvE var en veldig morsom tilvekst! Som trofast carebear siden closed beta kombinert med heller treig levling (er i militæret) har jeg aldri helt fått meg til å skru på /pvp midt i Barrens eller bli med på raids bare for å bli satt ut av total mangel på disiplin i raidgroups, bare for ingenting. Nå i helga var jeg med på to raids med min lvl 38 Druid, og jeg hadde det kjempegøy! Holdt ikke på så veldig lenge, men rakk i alle fall å raske sammen en 80 honorable kills. Dette gav virkelig mersmak, og jeg gleder meg til å kunne sette meg ned og virkelig kose meg med å raide og å knerte vakter, og kanskje en dag får jeg meg litt ekstra utstyr også. Honor på PvE: ja takk! Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg kunne ikke sagt meg mer enig. Ble sinnsykt moro når honorsystemet kom. Fredag kveld raida vi orgrimmar, crossroads og tarren mill. Greide i løpe av kvelden å raske sammen 380 Honor kills. Hadde god contribution på en del også, får bare håpe CP ikke har gått tapt pga. buggen som er oppdaga i honorsystemet. Er visst en feil på sentralene deres. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ja, hurra, serverene lagger ca 10x mer nå pga horde ganker SouthShore 24/7 nå. *yes* Spiller på ravencrest. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 på min server virker det som om at alliance er MYE flinkere med å lage gode raid grp.. hord er bare mange små grp:/ har nesten 700 honor skills no.. gler meg til å se hvordan rank i får på fredag.. honor systemet mitt fikk meg til å bynne å spille med main(hunter) igjen:=) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg syntes også det er genialt med honor på PvE. Nå er folk opptatt med å PvP'e mens jeg går rundt og quester og slipper å stå i spawn-kø. Det som gjør at jeg ikke tar del er vel at honor systemet krever at man stanhaftig og disiplinært kjører på med PvP hele tiden...for at man skal ha en rang av betydning. Og jeg er langt ifra så tolmodig at jeg gidder å følge opp et system... Men mange liker jo Honor systemet...og dem har tid (har kanskje ikke kone og barn osv) og det er jo kult at det er der for dem da. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) veit ikke helt jeg ass. jeg ble ganka av en lvl?? kis (jeg er 24 nelf hunter med pet) i Wetlands. Jeg var nettopp ferdig med en mobb med halvt liv igjen. Ett slag = død. GG FOR GANKING, YAY!....not Edit: PVP BurningBlade. Endret 25. april 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
-jH Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 aaa, kjipt. Skjedde det samme med meg.. jævlig surt, ass Ganking er feigt.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 veit ikke helt jeg ass. jeg ble ganka av en lvl?? kis (jeg er 24 nelf hunter med pet) i Wetlands. Jeg var nettopp ferdig med en mobb med halvt liv igjen. Ett slag = død. GG FOR GANKING, YAY!....not Edit: PVP BurningBlade. Hvis det er første gangen det har skjedd deg, så er det ikke noe synd i deg Lenke til kommentar
martiva Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Det var kanskje ikke så smart av meg å ta på pvp midt i Winterspring som lvl52, en lvl60 rogue og en 58 shaman tok meg temmelig kjapt Men men, synes bare det var morsomt jeg Endret 25. april 2005 av martiva Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Yes, i går kveld rundt halv et tiden fikk jeg invitasjon til å være med på å raide Tarren Mil fra guilden. Jeg dreiv og gjorde ferdig noen quester oppi winterspring, og ankom en halvtime seinere en resten. Og da var det liv kan jeg love! Usikker på antal, men vi var nok opp mot en hundre mann, relativt balansert fordeling horde og alliance. Det var kjempegøy, sprang rundt der og dazza horder, skjøt ned på horder i stor skala. Var vel der oppe i en times tid, og hadde noe over 80 kills. God raidtrenning er det også, frem til nå så har raidparties vært kaos uten noen form for samspill, men nå ser jeg at folk begynner å fungere som normale partys og samarbeider igjen. Ja, jeg spiller på PvE, og er glad for det. Honorsystem har klart forbedret spillet, og blåst liv i en masse lv60 folk som nok har vært mest opptatt av å levle alternative characters den siste tiden. En grei fordeling mellom horde og alliance er et stort pluss, og jeg kommer klart til å kosse meg enda mer med dette når jeg får meg level 60 om et par dager. det var vell ikke dere som sprang rundt på BB i tarren mil og slaya meg hele tiden? tror jeg så dere dere var sykt mange Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 veit ikke helt jeg ass. jeg ble ganka av en lvl?? kis (jeg er 24 nelf hunter med pet) i Wetlands. Jeg var nettopp ferdig med en mobb med halvt liv igjen. Ett slag = død. GG FOR GANKING, YAY!....not Edit: PVP BurningBlade. Hvis det er første gangen det har skjedd deg, så er det ikke noe synd i deg Hvilken server spiller du på? Skal komme og ganke deg *kosepå* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Skal ganke rumpen din jeg, MrLeftfield Jeg er på Warsong og Sylvanas Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Spiller på Stormrage, så nei det var ikke oss :!: Men det var skikkelig gøy, og selv om alliances jevnt over hadde overtaket så ble vi drevet tilbake til southshore gjentatte ganger. Det var virkelig gøy, og som sagt så ser det ut som om raid begynner å ta seg opp litt da vi rett og slett lærer oss å fungere bedre i så store grupper. De første gangene i 5manns gruppe var reinspika kaos det også, alle virra rundt med sin egen agenda, hehe Lenke til kommentar
Literu Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Å drive pvp i raid gir deg svert lite honor, omtrent som mengden exp du får går drstisk ned når du gjør et instance i et raid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg synes at Honorsystemet har fått mye ufortjent pepper bare fordi det krever (mer eller mindre) at folk legger om spillestilen sin på PvP servere. Etter at Honorsystemet kreves det nesten at man er i en gruppe, men det skal ikke mer til enn å være to som går i lag og man er et mye mindre attraktivt mål for motsatt faction. Er man to så går det dessuten fint ann å grinde og gjøre quests, og dra inn bra med xp - mobs går ned kjappere, og man slipper å bruke så lang tid på å regaine mana og hp etter hver mob. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes om honorsystemet ennå, men jeg har ikke så mye imot at serverne blir litt mer livlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå