Mister t Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hva gjør egentlig Ad-Ware? Jeg starter programmet gang på gang, og hver eneste gang finner den spy-ware, som oftest i registeret. Jeg trykker på "Scan now", og den finner noe cydoor-dritt, fjerner det, og scanner på nytt, men hver jæ..la gang finner den en eller to eller tre cydoor greier i registeret. Blir aldri kvitt det!!! Er det noen programmer som fjerner dritten helt? Hilsen frustrert :???: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 går utifra at du har markert alle tingene som skal vekk og så trykker next? funka fint hos meg. prøv og å trykke på ignore list. kanskje det funker. -funka fint hos meg :smile: Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Men om du trykke ignore, vil ikke bare Ad-Ware ignorere dem, mens de fortsatt spionerer? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Jo, ignore så overser den filene (f.eks scam cydoor som følger med kazaa lite, må være der for å få programmet til gå) Velg remove mk PS: Noen programmer kan slutte å virke om du fjerner spyware! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå