oLLa Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Har hatt en Fortron/Source 350W, 120mm, S-ATA nå i halvannet år, og har holdt ut med et utrolig støynivå helt siden jeg fikk opp pcen. Jeg ble fortalt av microplex at jeg burde ha en større PSU enn 350W. Det samme hadde jeg tenkt, og dermed kjøpte jeg en Mist 500W 20/24pins S-ATA Når jeg fikk den opp å gå med ny PSU i går, bråkte PCen minst like mye som før. Støyet lyder som en flymotor (faktisk ) og viften skifter hastighet konstant. Nå sitter jeg her med to nokså fine dyre PSUer, og vet ikke hva jeg kan gjøre. Er i hvertfall ikke mangel på Watt, som jeg trodde. Noen som kan hjelpe meg med dette, eller har liknende erfaringer? Endret 25. april 2005 av oLLa Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hva system har du? er du sikker på at det er PSUen som støyer?? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg kan nesten garantere deg at det er for høye temperaturer i kabinettet ditt, eller at PSU`en din er feilvare, for jeg har samme PSU selv, og den lager såvidt lyd, det er resten av pc`en din som lager lyd. Har du sjekket temperaturen rundt i kabinettet? Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har hatt en Fortron/Source 350W, 120mm, S-ATA nå i halvannet år, og har holdt ut med et utrolig støynivå helt siden jeg fikk opp pcen. Jeg ble fortalt av microplex at jeg burde ha en større PSU enn 350W. Det samme hadde jeg tenkt, og dermed kjøpte jeg en Mist 500W 20/24pins S-ATA Noen som kan hjelpe meg med dette, eller har liknende erfaringer? Fortron/Source -> og jeg sover med hodet 2m fra pc'en ingen støy. Hvorfor oppgradere når PC'en virker? Har sett på den MIST før. Er ikke vifta mindre på den (og derfor høyere støy pga turtall)? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 På MIST`en er det en 120mm vifte, så den er ikke mindre nei, og den lager helelr ikke mye lyd, stille MIST-vifte (douh!) med gummilist for å dempe vibrasjonsstøy Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 På MIST`en er det en 120mm vifte, så den er ikke mindre nei, og den lager helelr ikke mye lyd, stille MIST-vifte (douh!) med gummilist for å dempe vibrasjonsstøy Hvor mange vifter har du i PC'en og hvor er de? Hva slags harddisk? Er jo haugevis av støykilder i PC'en. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 På MIST`en er det en 120mm vifte, så den er ikke mindre nei, og den lager helelr ikke mye lyd, stille MIST-vifte (douh!) med gummilist for å dempe vibrasjonsstøy Hvor mange vifter har du i PC'en og hvor er de? Hva slags harddisk? Er jo haugevis av støykilder i PC'en. Who? me? Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Who? me? Huff. Er litt trøtt nå.. på min 25 time :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå