zhorty Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hei. Skal ha et kabinett som er billig, helst med PSU. Kan være kjempe stygt, heller ikke noe kvalitet, bare billig. F.eks som dette: http://datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=2&va...00080&info=true Eller hvis noen selger et billig et, så lenge det støtter vanlig ATX. Takk. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Du kunne jo bruke dette, og kjøpe PSU utenom? (Må nevnes at det ikke er så mye kvalitet eller noe sånn ) Ellers har jeg ikke tid til å finne noen andre kabinett som er gode i den prisklassen som du har satt der, men jeg har noen her + en 360W Chieftec PSU som du kan få billig, send PM hvis du er interesert Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hele shiten er jo lagd i plast, men brukes likevel av mange når de skal bygge egne kabinetter og trenger HK-plata og annet surr! Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg har et Aopen H600B. Det følger med en 350 watts psu som yter rimelig bra synes jeg. Kabinettet er romslig etter min mening. Design, helt greit, ikke mye fansy juggel. Koster ikke skjorta heller. -Simon Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Her er eit litt stilligt og det er med Powersupply Lenke til kommentar
LeatherFace Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ja! har ett lite ett men jeg skal ta bilde nå snart.. skal ha 200,- kr. for det :!: men vi kan synke litt da skal ned og ta bilder nå -LeatherFace Lenke til kommentar
LeatherFace Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 her er bilder håper du liker det:D Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Hehe, sorry, men jeg har skaffa meg kabinett allerede :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå