frenzy Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Den ene harddisken min har vært litt ustabil i det siste, men nå har den sisst tatt helt kvelden. Jeg har en 120GB harddisk som jeg har hatt i ca 3 år nå. problemet er at nå kan ikke windows finne selve partisjonen. BIOSen finner harddisken, men den standarde partisjonen min er mer eller mindre vekke. I stedet har en uformatert harddisk dukket opp, men den gamle står ennå oppført i "Disk Management" bilde 1 jeg har prøvd å reaktivere harddisken, men det funket ikke, da kom denne feilmeldingen opp. bilde 2 Jeg prøvde også diverse programmer for å prøve å finne/reperere harddisken min, men det eneste som ble funnet er den nye uformaterte. Harddisken har NTFS filsystem hvis det skulle være relevant. Noen som vet hva som kan gjøres for å fikse dette? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Du har ikke vært på LAN eller no da så kabelen kan ha løsnet litt? Det er det første jeg ville testet. Njaal Lenke til kommentar
frenzy Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 jeg har trippel sjekka alle kabler og ledninger inni PCen, så problemet ligger nok ikke der. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det er bare å si takk og farvel til den disken... For du har vel tatt backup av viktige data som lå på den siden du sa at det hadde vært ustabil i det siste? Men uansett, hvis du er heldig så vil GetDataBack for NTFS finne alle dataene. For mer info se på http://www.runtime.org/gdb.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå