Grisegutt Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Eg fant ingen andre kategorier enn å legge dette i annet eg. Men til saken, eg trenger en barbermaskin som skal barbere skjegget og hodeskallen (alt er svært kort, eg trenger ingen hårklipper). Noen anbefaling ? Noen dere absolutt ikke vil anbefale? Har veldig lyst å barbere meg i dusjen , så det er vel en fordel at den tåler vann Har dere noen innvendiger mot denne? panasonic Eg har ikke lyst å bruke høvel på hodet, da dette tar svært lang tid fordi eg har tett hårvekst der, eg har prøvd Eg vil bare ikke kjøpe noe katta i sekken, eg er helt grønn på barbermaskin-området. Takker for svar Endret 24. april 2005 av Grisegutt Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Øh, lenken fører til Microsoft si heimeside. Lenke til kommentar
enl Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Øh, lenken fører til Microsoft si heimeside. Virkelig? Jeg blir ført til Elkjøp :!: Lenke til kommentar
Grisegutt Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Øh, lenken fører til Microsoft si heimeside. Virkelig? Jeg blir ført til Elkjøp :!: Du la kanskje ikke merke til at tidspunktet på mitt endrede innlegg var rett etter Earendil sitt Lenke til kommentar
enl Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Øh, lenken fører til Microsoft si heimeside. Virkelig? Jeg blir ført til Elkjøp :!: Du la kanskje ikke merke til at tidspunktet på mitt endrede innlegg var rett etter Earendil sitt Niks, gjorde nok ikke det nei Philishave-maskinene til Phillips er gode barbermaskiner da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå