flyby Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Har akkurat fått en S700I og bruker MP3 spilleren mye. Ørepluggene som følger med er mildest talt elendige og ganske vonde å ha på etter en stund. Kunne derfor tenke meg å bruke KOSS headsettet mitt. Finnes det noen overgang for dette eller er jeg stuck med SE pluggene?? Cheers!! Flyby Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Det er fult mulig å finne overganger på f.eks. Ebay.com. Jeg bestilte en overgang derfra som funker ypperlig. Det var en overgang til Nokia's Pop-port forøvrig, men jeg er sikker på at du kan finne til SE også. Endret 26. april 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
flyby Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Det var fint, takk skal du ha. Cheers! Flyby Lenke til kommentar
flyby Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Hmmm, har saumfart Ebay uten å finne noe og ringte derfor til SE support. De kunne fortelle at det finnes nok desverre ikke . Deretter antydet han at det kanskje kunne finnes noen "aftermarket" produsenter som kanskje laget noe sånt, men hadde ingen ide om hva eller hvor Jeje SE, way to go Cheers! Flyby Endret 26. april 2005 av flyby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå