Gå til innhold

Vannblokk til chipset på DFI LP ultra


Furyfax

Anbefalte innlegg

Slite med høy, meget høy, temperaturer på chipsettet på DFI LP Ultra kortet mitt.

Trenger derfor forslag for en bedre kjøler på dette HK, om den er passiv eller ikke spiller ingen roll.

Har også TT bigwater sett, som jeg eventuelt også kan koble chipsettet til om nødvendig. Trenger derfor råd og forslag, til ny chipsett kjøler til dette HK!

Vis gjerne link også!

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har funnet en kjøler nå, men denne er dyr og vansklig å få tak i! Se her.

 

Om noen har lyst så kan de jo lage en chipsett vannkjølingsblokk til meg som passe på DFI LP ultra.:p

Den må ikke være mer 14mm høy!

 

EDIT: RESPONSEN ER ENORM HER..

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar

Kjører AC Twinplex C 1.2 chipsett vannblokk, vannkjølinga mi ble ferdig for en time siden :-)

 

Kanskje ikke state of the art, men den ser ut til å funke greit - så langt. Men ai ai !

 

Når jeg fjernet orginalkjøleren prøvde jeg først å presse ned den hvite pinnen, og klemme sammen enden på den. Nummer en gikk greit, nummer to var trøblete. Det endte med at jeg klippet den av. Etterpå oppdaget jeg at jeg hadde sneiet borti en printbane, den ligger rett ved hullet kjøleren var festet i. Så det beste er å kutte den rett av !

 

Satt med hjertet i halsen da jeg fyrte opp PC'enk - men det gikk greit... So far

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har funnet en kjøler nå, men denne er dyr og vansklig å få tak i! Se her.

 

Om noen har lyst så kan de jo lage en chipsett vannkjølingsblokk til meg som passe på DFI LP ultra.:p

Den må ikke være mer 14mm høy!

 

EDIT: RESPONSEN ER ENORM HER..

Hei. Er på leit etter samme. :dribble: Hvor kjøpte du den og hva kostet den?

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...