Xstract Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 man begynner da ikke ett prosjekt hvis man ikke har penger ? jeg har penger til ting som: plater ting som skal dekorere kassa osv spraybokser skruer lister (har b.l.a neonlys fra før osv, men har råd til og kjøpe nye og) har mesteparten av viftene jeg trenger , kan evt skaffe mer spons har kjøpt plexi som ganske sikkert skal brukes som lokk forran di ledige brønnene Mvh Øystein Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) hehe =) dette var en feilpost! Endret 26. oktober 2005 av Xstract Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Ser bra ut vet ikke om jeg likte håndtakene helt, men smaken er som baken.. Endret 20. mai 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Ser bra ut vet ikke om jeg likte håndtakene helt, men smaken er som baken.. synest dem var greie jeg jeppz det har du rett i Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 er vell ikke noen som har no kobber/plexi/messing osv som dem kan sende til meg og? har tenkt på og lage brønn lokkene i kobber hadde vert fett det Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Clas har, er ikke så dyrt der.. Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Clas har, er ikke så dyrt der.. ja men jeg synest det var litt dyrt, kan jo være greit og foreks få noe gratis avkapp osv Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 du skjønner jeg har ikke så mye penger utenom matrialet osv skruer ol Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Nice effect med viftene. Skal du lakke kabinettet til en annen farge? Plexivindu? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Nice effect med viftene. Skal du lakke kabinettet til en annen farge? Plexivindu? kanskje vindu får se, vurderer og spandere bil lakk på det på bilverksted selv om det koster, til sommeren asså hehe også vil jeg har 12cm Atomic viftegriller på topp , det hadde vert drit fett Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Har snakket litt med deg på MSN, du kan kjøpe det jeg skriver der (billig) De håndtakene både likte jeg, og mislikte. Klarer ikke helt å bestemme meg når det skal brukes til et kabinett Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Har snakket litt med deg på MSN, du kan kjøpe det jeg skriver der (billig) De håndtakene både likte jeg, og mislikte. Klarer ikke helt å bestemme meg når det skal brukes til et kabinett hmmm jaja du må bare begynne og skrive når du har tid da Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 har vurdert lakering hoss bil lakker eller verksted, sjokk gul inni, og svart utpå Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kunne blitt fett det BTW: Grattis med 100 innlegg Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Kunne blitt fett det BTW: Grattis med 100 innlegg tnx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå