Northrop Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) jeg har fått taki et dell HK som jeg driver og mekker på det er en dell 2350 1,8Ghz cpu, jeg har fått til alle driverene som jeg mangla bla annet skjerm driver, men driveren til lydkortet får jeg ikke til, jeg har lastaned driver fra dell sine hjemmesider, denne blir installert alt ok men lyden kommer fremdeles ikke, det står i spesifikasjoene at hardware unknown... hva gjør jeg? Endret 25. april 2005 av Northrop Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 dell er veldig flinke til og lage drivere som ikke passer så jeg kjøpte et lyd kort fra komlett dette løste problemet helt fint Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 hadde også et sånt problem med et msi KT6V jeg kjøpte også et lydkort for jeg orket ikke mer. hvorfor skal det være så j..... vanskelig Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 vet ikke hva som skjer men.. driverene må jo ha passet engang lydkortet jeg kjøpte: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303733 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå