Gå til innhold

megapixel kamera,3g nett,liten. vilken mobil?

Anbefalte innlegg

får min første lønning til fredag :D og må ha ny mobil! har 6310 nå :blush: så dere skjønner vorfor jeg må ha ny? er en kresen gutt på 16 som har vært innom det meste av mobiler..6600,t68i,r380s..var gode tlf i sin tid! men jeg er ute etter ny mobil som sagt...er villig til og gi 4000 uten noe abonnement og uten bindings tid..og er ute etter det som tittel sier..vil helst ikke ha sony ericsson, men derimot nokia eller samsung som ikke ser så ille ut..har aldri vært innom samsung..

men har funnet 2tlf som faller i smak! samsung d500 nokia 6630 en av disse blirr det til eller en anna tlf med 3g nett..? eller er ikke de første 3g telefonene nor og skryte av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung D500 har IKKE 3g, men liten er den.

6630 har vel det du trenger. 6680 ser ut til å passe bra for deg også.

Understreker at 6630 kan BARE ta imot videosamtaler, men ikke føre da den ikke har kamera i fronten. Hvis du vil det, så kan du kjøpe dockingstation med kamera, men da er hele vitsen med portabiliteten borte.

Gå for 6680 hvis du trenger å føre videotelefoni. Hvis 3G ikke er et must, så anbefaler deg deg en D500. Eller en E720 som er D500 i klappformat.

Lenke til kommentar

Vil bare si at nokia 6680 koster litt mer enn 4000 kroner da! Men ellers så har vi jo 6630 eller 6681, men 6681 koster litt mer enn 4000kr den og, men var jeg deg ville jeg venta og sett hvilke flere 3G telefoner som kommer, f. eks. Siemens SXG75 eller Samsungs Z-serie

Endret av langangen
Lenke til kommentar
får min første lønning til fredag :D og må ha ny mobil! har 6310 nå :blush: så dere skjønner vorfor jeg må ha ny? er en kresen gutt på 16 som har vært innom det meste av mobiler..6600,t68i,r380s..var gode tlf i sin tid! men jeg er ute etter ny mobil som sagt...er villig til og gi 4000 uten noe abonnement og uten bindings tid..og er ute etter det som tittel sier..vil helst ikke ha sony ericsson, men derimot nokia eller samsung som ikke ser så ille ut..har aldri vært innom samsung..

men har funnet 2tlf som faller i smak! samsung d500 nokia 6630 en av disse blirr det til eller en anna tlf med 3g nett..? eller er ikke de første 3g telefonene nor og skryte av?

De første 3G mobilene er ikke direkte små nei.

Annen generasjon med Samsung sin Z serie og SE sin budsjettmobil K600 har derimot GSM størrelse.

Du vil ha Nokia eller Samsung sier du?

:whistle:

Du sliter med den prisen din... 6630 er jo et dårlig 3G alternativ siden den ikke har kamera i fronten og dermed ikke kan brukes til videotelefoni, noe av det som virkelig ER kult med UMTS.

6680 er vel heller ikke billig...

Det eneste alternativet jeg ser er dessverre (for din del) K600 fra SE.

Det eneste dumme med den er at den ikke har minnekort, ellers har den alle dine kriterier, kommer om kort tid.

Vurder heller hva du trenger 3G til, for det finnes et mye større og bedre utvalg av 2G pr idag.

:thumbup:

Lenke til kommentar

okei..dropper 3g da..! er ingen andre som har det! :p så derfor tenkte jeg og bli den første i gjengen med 3g! okei..vil prøve noe anna en nokia(ikke så nøye) men en klapp telefon fra samsung er jeg litt sjesken på! noen og anbefale..skal jeg gå for e720? eller skal jeg vente på z700 eller va den heter?:p

blir utsatt en mnd med telefon så har god til og bestemme meg på! er avhengi av moped til skole og jobb så har jeg kræsja med mopeden så må betale 1000-1500 for reprasjon..noe som jeg ikke har så veldig lyst til.. :no:

Lenke til kommentar

okei..så grei ut den telefonen:D men jeg har ikke noen positive erfaringer med sony ericcson..hadde en t68i og tastene blei "vrange" og trykke på etter vært..og hadde en tildens med og henge seg opp så jeg måtte restarte telefonen..samme problemet er også kjent fra sony ericcson's s700i som hemger seg opp..

Lenke til kommentar

Hvis du ikke skal ha 3g tlf, så burde du velge mellom

Nokia 6630i,Samsung E720 eller SE K750i(kommer i mai)

Når det gjelder Samsung Z700 så er d litt usikkert om dne i det hele tatt kommer i Norge, men d blir uansett ikke for 3 kvartal..

hvis du skal gå for 3g så burde du velge mellom

Nokia 6680,SE Z800(kommer i løpet av juni) ellerSamsung Z300,Z500.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...