aklla Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 jeg har svaret: fyr2 tvinger fyr1 til å banke fyr3, for så å ta en tier fra lommeboken til fyr3, så kan evt fyr3 plukke opp pengene han inndirekte kastet på bakken... fyr2 burde egentlig ikke ha noe slit med det, fyr1 burde ikke plukke det opp, fordi det var jo ikke hans feil fyr3 er en idiot og bør plukke opp alt sammen, evt betale for skaden han har gjort Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 La meg være den første til å si at dette er en veldig teit tråd. Videre bør fyr 2 gå til psykolog, da han helt åpenbart har for kort lunte til å fungere i et samfunn. Fyr 3 er åpenbart blitt mobbet selv hjemme (enten av storebrødre eller av en dårlig far som er alkoholiker), og bør oppsøke psykolog for å finne roten til problemene sine før han gjør noe han angrer på. Fyr 1 er tydeligvis et menneske som gjør alt han kan for å ødelegge de få gode forholdene han har, fordi han har en frykt for nærhet. Han bør oppsøke psykolog med en gang hvis han vil ha et håp om å fungere i dagens samfunn. Psykologen får tiern. Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Fyr 3 burde gjøre det, men det ender nok med at fyr 2 må gjøre det, siden de andre forlater åstedet. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 En person som trenger pengene mer enn dere burde ha plukket de opp Så barnslige dere er forresten... Hvis jeg hadde lånt en venn en tyvekroning, hadde jeg ikke spurt om å få den tilbake. Man er da venner? Dette er ungdoms-skolen. 20 kroner er mye der Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Så barnslige dere er forresten... Hvis jeg hadde lånt en venn en tyvekroning, hadde jeg ikke spurt om å få den tilbake. Man er da venner? Dette er ungdoms-skolen. 20 kroner er mye der Eh... Ok, hvis du sier det så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå