eKoFiSK Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Topic sier vel det meste.. Her snakker vi om ordentlig rødt, ikke rosalignende. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Ja. LINK Er jo ikke sikker på om desse lyser rødt, men det står jo ikke lys rød i beskrivelsen slik som på sunbeam sine. Endret 24. april 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Så vidt jeg har hørt lyser de mest rosa av alle "røde" katoder! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Har endra linken til noen andre, linka til feil først. Men siden det er samme fabrikken som lager di, så er det vel noelund likt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Både microplex sine og pctylig lyser rosa. Desverre så finnes det ingen som lyser skikkelig rødt. Kjøp deg heller noen lazer leds. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg har også hørt at røde katoder ofte lyser rosa, men disse lyser bra rødt. Kameraten min har disse... Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) dobbelpost Endret 25. april 2005 av Porsta Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg har også hørt at røde katoder ofte lyser rosa, men disse lyser bra rødt. Kameraten min har disse... De lyser nærmere rødt ja Ps: Signaturen din strider mot retiningslinjene. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Synes katodene på 3dfxcool lyser rimelig rødt jeg. Har et par selv som jeg er veldig godt fornøyd med! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg har også hørt at røde katoder ofte lyser rosa, men disse lyser bra rødt. Kameraten min har disse... Nå er jo det LEDs i et rør da, og ikke kald katode.. Men gir jo en grei effekt! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Noen som vet om denne lyser rødt? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Tror det var noen her som anbefalte at du skal ta rød film utten på katoden jeg vet ikke om dette funker men du kan jo prøve. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Noen som vet om denne lyser rødt? Jeg har en sånn i 10 cm, den lyser rosa. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Tror det var noen her som anbefalte at du skal ta rød film utten påkatoden jeg vet ikke om dette funker men du kan jo prøve. Jupp, det var visst prøvd ut og funka glimrende! Da kan trådstarter forresten bare kjøpe en hvit katode så kan han bytte farge hver dag.. Slike filmer kan man få tak i der man kjøper sceneartikler og musikkshapper som har litt diskolys! Brukes nemlig forran lys.. Også kan man gjøre det på den enkle måten, bruke halvtransparent rødt bokbind! Er litt bezel på det, men funker fett.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 :!: genialt Glisevask. Jeg tror jeg skal gjøre det neste gang jeg skal kjøpe data... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jupp, vurderer å lage en sak som gjør det enkelt å bygge farge på katodene! Litt automatikk, selvfølgelig via paralellelen Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Misunner deg hvist du får det til.... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Shall do! Om jeg hadde fått litt på denne posten kan det jo løse seg: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=409462 Hehe.. Ellers så kan jeg jo bruke en liten motor og et par tannhjul, noe som egentlig er like greit! Men hadde jo vært best med gassfjær.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Sorry Glisevask men detr kan jeg ikke hjelpe deg Sikkert et av mine mer dumme spørsmål men går det and å få tak i uv filter vist du forstår? Slik du kan få uv av hvittlys? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det går nok ikke, for vanlig lys kan ikke omdannes til UV-lys på den måten! Kjipt, jeg vet det.. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå