*F* Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 har ssx3 til PS2 så i dag putta jeg den i PCen for å kopiere al den brae musikken, men all musikken er i .BIG format osen kan jeg opne den? Har prøvd VLC Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 BIG files control various parts of Electronic Arts games. A utility called FinalBig (search for FINALBIG.EXE) is said to be able to create individual MODs which can then be imported into the various games. The games usually have command-line parameters you can use to play the MOD if you want to keep your game files intact. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Takker! Er selv ute etter ''Ima Robot - A Is For Action'', men gidder f*** ikke å kjøpe cd'n bare for å få den sangen.. har nå betalt for spillet... Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har selv SSX 3, sykt mye bra musikk, syntes burnout 3 hadde mye bra også. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 finner inne Finalbig.exe :-( Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Jeg regner med at du mener at du ikke finner finalbig.exe. Det tok meg 5.68 sekunder å finne finalbig.exe. Endret 27. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå