oleredv Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hei I dag var den store dagen då mitt nye Gainward GF 4 TI4200 128 mb skjermkort kom i hus. Desverre varte ikkje gleda lenge....:sad: Skrudde kortet i og starta opp i Win ME. Joda kortet blei funne, og etter litt var det klart for omstart. Etter det har eg ikkje komt inn i Win ME meir. Sidan eg har to os på maskina, tenkte eg at eg fekk prøve å sjå korleis det gjekk med Windows 2000. Og der gjekk det smertefritt! Så no er eg ein smule forundra. Har prøvd å komme meg inn i ME i sikkermodus både ved hjelp av F8 når oppstartsmenyen kjem fram, og ved hjelp av oppstartsdiskett. Begge deler til inga nytte. For å vere detaljert så kan eg seie at det heile stoppar rett etter at Win ME logoen blir vist (då den svarte blinkande streken er framme). Er det berre å sette i gang med backup og formattere (kjem nemlig inn i ME utan problem med det gamle skjermkortet)?? Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Sjekk innstillingene på AGP porten din i BIOS først. Prøv 2x om den står til 4x osv. Høres ut som om du har den "infinty loop" greia. Hadde samme problemet selv. PC komseg opp og gikk i XP men ikke i 98/Millenium. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 21:33, Wotan skrev:Sjekk innstillingene på AGP porten din i BIOS først. Prøv 2x om den står til 4x osv. Høres ut som om du har den "infinty loop" greia. Hadde samme problemet selv. PC komseg opp og gikk i XP men ikke i 98/Millenium. Har nok prøvd å justere på agp porten i bios uten at det hjalp. Det kan virke som at det kan vere driverane til Win 98/me som har kludra det til. Eg fekk valget i stad om å starte i sikkermodus sidan maskina ikkje lasta inn operativsystemet og då fekk eg gjort om på driverane sånn at kortet blei oppfatta som eit standard vga kort. Då kom eg heilt fint inn, men etter å ha forsøkt å legge inn dei nyaste driverane frå gainward er eg no i samme problem. Og får ikkje lenger valget om å starte i sikkermodus bortsett frå F8 ved oppstartsmenyen, og då startar maskina på vanleg vis noko som endar i fullt krasj før eg kjem inn i Windows. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Så du skrev at du brukte Gainward sine drivere! Prøv med Nvidia sine om du ikke har gjort det! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 00:51, antiloop skrev:Så du skrev at du brukte Gainward sine drivere!Prøv med Nvidia sine om du ikke har gjort det! Litt vanskelig å få det til når eg pokker ikkje kjem inn att i Windows. Er det ikkje noke smart triks for å få komt seg inn i sikkermodus? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Kom du ikke inn i win 2000 da? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Joda... men det hjelp meg jo ikkje i gang i win me.....:sad: Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hadde samme sak. Kom inn i 640x480 med 8 farger i 98/ME. Har du testet noen progs i 2000? 3DMark eller noe sånt? Hos meg hang PC'n på det. Om din ikke gjør det så er det nok noe annet. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Køyrde 3DMark 2001SE utan problem, så det er nok ikkje det som er problemet.... Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Sett inn et annet skjermkort, installer de driverne... Sett inn Geforce kortet, og prøv Nvidia sine drivere.... =) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 du har jo 2000,hvorfor vil du bruke ME? (ikke bli hissig nå) :smile: [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-07-09 01:55 ] Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 har du husket å avinstallere de gamle driveran til gammelkorte da? ME e bra på spæll da.. d e ikkje 2000 Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Som Morpheus^ korrekt sa så er det i grunn kun p.g.a nokre eldre spel at eg vil ha Win ME. Fekk til slutt komt meg inn i ME i sikkermodus og dermed fekk eg gjort om kortet til eit standard vga - kort. Då gjekk oppstarten fint, så eg lasta ned dei nyaste drivarane frå nvidia på http://www.guru3d.com. Dette gjekk litt bedre, om det går an å bruke sånne ord. Maskina kom så langt at bakgrunnsfargen var komt fram, men så reagerte skjermen som om maskina vart skrudd av! Den gjekk inn i kvilemodus, og restart vart einaste utveg. Dette har skjedd gong på gong...:sad: Edit:Kom på den ideen at eg kanskje skulle ta og installere win98 på en rein harddisk (sidan eg har ein liggande) for å sjå om det gjekk noke betre. Og det gjorde det. Her funkar alt som det skal! Så då blir det til å ta backup av alt viktig på c: for deretter å formattere.... Uansett: Takk til alle som har tatt seg bryet med å svare! Eg føler eg har skrive meir innpå her i behov for hjelp enn for å hjelpe...:smile: [ Denne Melding var redigert av: oleredv på 2002-07-10 00:08 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå