gloom Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Har nettopp satt sammen en PC for bruk som lokal server. For morro skyld installerte jeg CS, tweaka litt settings og kjørte igang. Det funket faktisk rimelig bra, tatt i betraktning at det var en P3-600/TNT2/96MB-burk.. i alle fall i *1* dag. Når jeg skulle spille litt CS igjen dagen etterpå hang det seg. Hver gang. Jeg prøvde derfor en rekke andre saker (OpenGL- demoer, Direct3D-demoer, andre hardware-acc-spill), og maskinen hang seg en 5-20 sekunder etter at skjermkortet hadde skiftet fra DirectDraw/Windows til OpenGL/Direct3D. Dette er så sinnsykt rart. Any tips? /b. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Opplevd det samme med maskinen på jobben.. Den har TNT2 oxo.. Kanskje detonator driverne ikke er helt 100 for TNT2 kort? :smile: Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Har et TNT2-kort liggende selv som oppfører seg nøyaktig på samme måten...Ikke at jeg bruker det da men :smile: -- Tommy H. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Skjer dette når du starter cs? isåfall skjekk at alle kabler sitter skikkerlig i Lenke til kommentar
gloom Skrevet 22. november 2001 Forfatter Del Skrevet 22. november 2001 DeeTee/JenkaRiPS: Takk. Nå vet jeg i alle fall at jeg ikke er alene. Skal teste noen gamle drivere for å se om ting forandrer seg da. Arntfinn: Sorry pal, men det der tror jeg må være det dummeste tipset jeg noengang har fått. /gloom. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Innstaler 6.50 driverne :smile: svipp dermed er biffen fikset :smile: Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Her finner dere 6.50 driverne http://www.guru3d.com/files/ Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Hmm.. DeeTee driver å spiller cs i arbeidstida? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå