emoWEB Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Hei.. Vuderer sterkt en ny mobiltelefon i løpet av Mai måned etter som min nåværende Sony Ericsson har en god del striper i skjermen, og den har sluttet å vibrere. Funksjoner: -Kalender: Ja, gjerne profesjonell -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Er det radio? Eller er jeg ute å kjører nå? -WAP: Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: Mindre viktig -Spill: Ja Form: -Klapp/"vanlig" -Vekt: Spiller ingen rolle bare den får plass i lommen -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei, mindre viktig Skjerm: -Fargeskjerm -65000 farger, helst mer -Gjerne stor skjerm -Touchscreen: Nei Pris: -Jeg har 3500 kroner til rådighet. -Med abonnementsbinding: Ja -Abbenoment: Netcom Youngtalk eller noe annet billig Diverse: -Merke: Samsung, Sony Ericsson eller Nokia -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Sikkert ikke nødvendig, vet ikke hva det er. -Triband: Ja -Infrarød port: Mindre viktig -Blåtann (Bluetooth): Ja -Minne: Helst mye minne -Minnekort?: Gjerne -Polyfoniske ringetoner: Mindre viktig -MP3: Mindre viktig, iPod <3 -Radio: Kjekt og ha -3g(UMTS): Mindre viktig -Wlan: Mindre vktig - Mulighet for GPS: Spiller ingen rolle -Batterilevetid: "Normalt?", bør holde en stund -Primærbruksområdet: Sender mye meldinger, ringer skjeldent På forhånd takk, Vegard Endret 24. april 2005 av emoWEB Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 SE S700i og Samsung D500 er gode kandidater. Ellers er jo E720 fra samsung også bra utifra specs. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hvis du venter litt, så kan SE k750i passe bra for deg Men SE 700i og Samsung D500 passer bra de også. Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Takk for svar, er de tre telefonene jeg heller mot jeg også. Men hvilken av de scorer "høyest"? Hvilken bør jeg velge? Etter smak og behag? SE k750i er jo råbra, med hensyn til 2.0 megapixel kamera og greier. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Takk for svar, er de tre telefonene jeg heller mot jeg også.Men hvilken av de scorer "høyest"? Hvilken bør jeg velge? Etter smak og behag? SE k750i er jo råbra, med hensyn til 2.0 megapixel kamera og greier. K750i scorer best her syns jeg. Etter min mening kommer D500, deretter S700i. Men det er opp til hver enkelt å vurdere. Men jeg trur K750i passer bra for deg, men dog ventetid, så hvis du må ha mobil iløpet av mai, anbefaler jeg D500. 96 mb med minne er ikke så verst. S700i har minnekort, men for tiden forbeholdt til 128 mb minnekort så det er ikke store forskjellen. D500 har en snaxy design, samt den er liten. S700i etter min mening er diger, men det er fortsatt meg Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Hei igjen.. Vuderer en tur til Elkjøp nå og se litt på telefoner. Men jeg vet ikke om det er nødvendig å vente på k750i, i og med denne blir rådyr, og jeg trenger ikke en så bra telefon. OM jeg kjøper nå i dag eller nærmeste fremtid så blir det enten s700i, D500 eller Nokia 7610. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hei igjen.. Vuderer en tur til Elkjøp nå og se litt på telefoner. Men jeg vet ikke om det er nødvendig å vente på k750i, i og med denne blir rådyr, og jeg trenger ikke en så bra telefon. OM jeg kjøper nå i dag eller nærmeste fremtid så blir det enten s700i, D500 eller Nokia 7610. Takker for alle svar. Nokia 6230i og Samsung E720 som begge er i butikkene nå er en mulighet. k750 blir ikke så dyr.. koster jo ca 3500 kroner uten abb på mpx http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=49201 Så med abb så blir den enda billigere Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Nokia 7610 har vært en god stund på markedet, men jeg kan absolutt annbefale deg denne. 6630 er jo også et godt alternativ, har jo også 3G. Og Samsung D500 er en god telefon. Lykke til med kjøpet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå