nikk0 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Stilig! Jeg har faktisk flere sketchuptegninger selv som har en del likhetstrekk.. Men vet ikke om jeg får satt de ut i live, ennå iallfall. Men kabinettet ditt har vel 3 sider det og? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Stilig! Jeg har faktisk flere sketchuptegninger selv som har en del likhetstrekk..Men vet ikke om jeg får satt de ut i live, ennå iallfall. Men kabinettet ditt har vel 3 sider det og? Enten er jeg litt trøtt, eller så skjønte jeg ikke spørsmålet ditt Takker for respons Lenke til kommentar
expoke Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Må bare bøye meg i støvet Dette ser "veldig" lovende ut. kul å se to kamerater bygge ting sammen. skal du lakere/male casen ? isåfall velg en fet farge! Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Må bare bøye meg i støvet Dette ser "veldig" lovende ut. kul å se to kamerater bygge ting sammen. skal du lakere/male casen ? isåfall velg en fet farge! Først må jeg si takk. Jeg tenkte å ha en kongeblå farge, kanskje metallic. Så en fet Nissan 200sx med den fargen. Onkelen min har et billakkerutstyr i loven, så jeg håper å få låne det Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Skal mr1989 og låne det visst det blir tilgjengelig? BTW : Jeg har sagt det før men dette ser konge ut! El NetZor Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Skal mr1989 og låne det visst det blir tilgjengelig? BTW : Jeg har sagt det før men dette ser konge ut! El NetZor Nei, han skal bruke sprayboks, jeg skal bruke sprøyte(Eller hve det heter ) Lenke til kommentar
zaalbar Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 detta blei bra keep up the good work Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Mini Update Jeg har ikke fått gjort så mye denne helgen av forskellige årsaker. Men jeg har tatt noen bilder av det lille jeg har gjort og ser ingen grunn til å holde igjen på dissse :!: Her er HK og bakplaten festet: Jeg brukte disse som spacere, fungerte utmerket : Det ble sånn: Her er alt rotet : Jeg skjerte ut en plexi bit til CD-romen, den skal lakkes svart: Jeg bruker noen vinkel greier for å feste CD-romen: Mamma kom plutselig opp og sa at jeg måtte rydde, lurer på hvorfor? Her sier Siggurd hade : Håper at jeg rekker å lage en større update snart, jeg har nynorsk eksamen i morgen Edit: Må bare ha med at jeg må takke vennen min Jonas for låne av kameraet Endret 22. mai 2005 av Porsta Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ehm, monterer du alt slik at det passer eller skal du male / lakkere senere? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg skal sparkle og lakke. Jeg skal demontere igjen. Nå er alt bare slengt inn Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 så pent ut stå på Porsta Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Wow, dette ser jo meget bra ut! Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Takker Glisevask og Göncz. Er deilig å få sånne komentarer for slitet :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hehe, skjønner.. Men ta rådet fra mora di! Så ut som et bomba horehus på rommet, nesten værre enn mitt.. Forresten var det smarte spacere! Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 nesten værre enn mitt.. Dere har ikkje sett mitt Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ser bra ut dette! Konge spacere, god fantasi (rydd rommet ) Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Ser bra ut dette! Konge spacere, god fantasi (rydd rommet ) Hehe, driver på, men det tar tid Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Dette bil bra gleder meg til update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå