Daniel Hovden Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Når kommer neste update???? :p Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Men du? Hvordan skal du åpne den? Det skal jeg gjøre ved at den øverste platen har hengsler, så da kan jeg bytte det som er i den øverste delen. Og den mitterste platen skal ha hengsler, da kan jeg bytte vann og det som er nede... Det kommer en bedre beskrivelse snart Når kommer neste update???? I dag er jeg syk... Ikke skulkesyk, men orntlig syk. Og alle delene ligger hos kameraten min, så jeg får ikke gjort noe i dag. Men tipper at det kommer en update til helgen Edit: skrivefeil Endret 28. april 2005 av Porsta Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Jeg må vente litt med neste update. Må få alle tingene som trengs, pluss at de ikke har vannkjørlingssettet på lager hos microplex. Men håper at jeg kan fortsette snart. Edit: Skrivefeil Endret 2. mai 2005 av Porsta Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Nå er vannkjørlingen bestilt.... Jippi Jeg har også mekka mye i helga, men har ikke kamera her så jeg må vente litt til neste update. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Nå er vannkjørlingen bestilt.... Jippi Jeg har også mekka mye i helga, men har ikke kamera her så jeg må vente litt til neste update. Vannkjørlingen Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Update- endelig Det har vært ganske dødt her en stund nå. Jeg har jobbet litt, men har ikke hatt tid til å lage update. På fredag hentet jeg pakken fra Microplex på posten, her er noe av det som var med: Men jeg fant ut at pumpen må ha hatt en har tur, det gule plast dekselet har knekt + at den bråker mer enn kameraten min sin. Jeg har sendt mail til dem: Her er viftene jeg skal ha i "toppen" : Jeg liker antiknekken: Jeg har skjært ut hull til PSU (De to stygge skrue hullene skal sparkles over): Alle vifte hull er skjert ut, ble ganske fornøyd : Jeg fant denne fra en gammel PC, skal lakke den svart. Egentlig til MicroATX: Har ikke pussa enda : Noe sånn vill det bli : Sånn, hva synes dere? Jeg kommer ikke til å mekke så mye denne uken her, har examen på fredag og forberedelses dager på onsdag og torsdag Håper at det ikke blir lenge til neste update Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nydelig stå på! men de sunbem viftene der bråker. kjør de på 5v! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hehe, hva skal jeg si ? Stå på Porsta og mr1989 kanskje ? Hehe uansett stå på videre dette blir fett Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Nydelig stå på! men de sunbem viftene der bråker. kjør de på 5v! Hehe, merka det. Men takk og pris kjøpte jeg noen av disse: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOCVS1 Takker for svar Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Er det noen som er litt flinke med Photoshop eller noe som kan lage en loge eller bilde til dette prosjektet? Bilet kommer til å være over sponsor bilde på side en. Hadde vært litt kult :!: Lenke til kommentar
superjonas89 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Dette blir bra! gleder meg til neste update! Dette er det kuleste jeg noen gang har sett! :!: Fett med vannkjølinga! Stå på Porsta!!! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ser bra ut dette ja, tror dette kan bli skikkelig bra! Du skal vel sparkle? Hvis ikke, så synker kvaliteten på prosjektet, siden det er noen rivninger i treverket noen steder. Uansett, stå på videre! Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Ser bra ut dette ja, tror dette kan bli skikkelig bra! Du skal vel sparkle? Hvis ikke, så synker kvaliteten på prosjektet, siden det er noen rivninger i treverket noen steder.Uansett, stå på videre! Skal sparkle. Men de stygge rivingene på Toppen, eller den aller øverrste plata ligger feil vei, den er ikke skrudd på. Den er fin på andre siden. Bilde Bra at du kommer med kritikk Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det var det bildet jeg siktet til ja Porsta Men uansett er det bra at du skal sparkle, lettere å få det glatt og fint da Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Er det ingen som kan være så vennlig å tegne en kul logo? Jeg suger i tegneprogram, så hvis noen har litt skills så hadde det vært litt kult :!: Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Oi... Bynte å smile når jeg så det her... Ser jo kjempe rått ut jo. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 kan bare si en ting, utrolig pent Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 wolfenkill og -Martin-: Takk Btw: Kult navn Martin, heter det jeg og Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Btw: Kult navn Martin, heter det jeg og Vet Men hva e målene på boxen? I cm da. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Men hva e målene på boxen? I cm da. Jeg målte nå på nytt. Ble litt større enn jeg har nevnt tidligere. 39cm x 38cm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå