Gå til innhold

ExhibitionCube-ENDELIG-Update 25.9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men du? Hvordan skal du åpne den?

Det skal jeg gjøre ved at den øverste platen har hengsler, så da kan jeg bytte det som er i den øverste delen. Og den mitterste platen skal ha hengsler, da kan jeg bytte vann og det som er nede... :) Det kommer en bedre beskrivelse snart ;)

Når kommer neste update????

I dag er jeg syk... Ikke skulkesyk, men orntlig syk. Og alle delene ligger hos kameraten min, så jeg får ikke gjort noe i dag. Men tipper at det kommer en update til helgen :yes:

Edit: skrivefeil

Endret av Porsta
Lenke til kommentar

Jeg må vente litt med neste update. Må få alle tingene som trengs, pluss at de ikke har vannkjørlingssettet på lager hos microplex. :cry: Men håper at jeg kan fortsette snart.

Edit: Skrivefeil

Endret av Porsta
Lenke til kommentar

Update- endelig

Det har vært ganske dødt her en stund nå. Jeg har jobbet litt, men har ikke hatt tid til å lage update.

På fredag hentet jeg pakken fra Microplex på posten, her er noe av det som var med:

1liten.jpg

2liten.jpg

Men jeg fant ut at pumpen må ha hatt en har tur, det gule plast dekselet har knekt + at den bråker mer enn kameraten min sin. Jeg har sendt mail til dem:

9liten.jpg

Her er viftene jeg skal ha i "toppen" :cool: :

4liten.jpg

Jeg liker antiknekken: :dribble:

3liten.jpg

Jeg har skjært ut hull til PSU (De to stygge skrue hullene skal sparkles over):

6liten.jpg

Alle vifte hull er skjert ut, ble ganske fornøyd :roll: :

7liten.jpg

Jeg fant denne fra en gammel PC, skal lakke den svart. Egentlig til MicroATX:

8liten.jpg

Har ikke pussa enda :whistle: :

12liten.jpg

Noe sånn vill det bli :D :

10liten.jpg

11liten.jpg

Sånn, hva synes dere? Jeg kommer ikke til å mekke så mye denne uken her, har examen på fredag og forberedelses dager på onsdag og torsdag :cry:

Håper at det ikke blir lenge til neste update

Lenke til kommentar
Ser bra ut dette ja, tror dette kan bli skikkelig bra! Du skal vel sparkle? Hvis ikke, så synker kvaliteten på prosjektet, siden det er noen rivninger i treverket noen steder.

Uansett, stå på videre!

Skal sparkle. Men de stygge rivingene på Toppen, eller den aller øverrste plata ligger feil vei, den er ikke skrudd på. Den er fin på andre siden. ;)

Bilde

Bra at du kommer med kritikk :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...