Porsta Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Kan du prøve å gå litt nærmere når du tar bildene? De blir mye bedre hvis du får med mer kabinett, og mindre av det som er rundt. Vil gjerne det, men jeg har bare et ræva kamera som ikke klarer å fokusere på nært hold. Da blir bildene tåkete. Men jeg og mr1989 prøver å skaffe noe bedre.. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Nå har jeg send mail til noen butikker å firmaer å spurt om de kan sponse. Jeg har også fått en 2 kvelders jobb for HydroTexaco sitt hovedkontor i Oslo, jeg tjener 1500 kr for den ene jobben her jeg skal sortere 1000 konfolutter. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 så bra ut , skal ikke gravere noe inn i plexien da? hadde vært tøft *glede seg til update* Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) vet ikke om det er vits med noen vifter i "toppavdelingen" din når du kjøler både skjermkort og prosessor med vannkjøling. Kanskje det holder med en liten åpning i toppen og på ene langsida? Lage en kul grill å putte over. Ikke vits i å slenge inn alt for mange vifter heller. I hvert fall de som strengt tatt ikke er nødvendige Edit og slenge på en "Dette ser bra ut!" kommentar Endret 26. april 2005 av Stonescream Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) skal ikke gravere noe inn i plexien da? hadde vært tøft Tanken har streift meg, men jeg er ikke så god i sånt. Tenkte kanskje at jeg skal sote plexien litt. Stonescream: Det er helt lydløse vifter så det er ikke noe fare med lyd. Dessuten er det litt greit med litt luft til minne og hk også. Jeg har også skjært ut viftehullene i dag . Men bra at du kommer med kritikk. Endret 26. april 2005 av Porsta Lenke til kommentar
The Clown Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Porsta, Dette prosjektet er KONGE bra. Håper det komer en update snart, gleder meg til du blir ferdig. Du er bare konge god til å lage kabinetter Lenke til kommentar
The Clown Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Porsta, Dette prosjektet er KONGE bra. Håper det kommer en update snart, gleder meg til du blir ferdig. Du er bare konge god til å lage kabinetter OY, sorry, detta var en dobbelpost Endret 26. april 2005 av The Clown Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Dobbelpost der The Clown! Og ja, prosjektet er konge! Men har aldri hørt om helt lydløse vifter? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Men har aldri hørt om helt lydløse vifter? Hehe, nei det finnes jo ikke, men de lager lite nok lyd til at jeg overlever (14db). I stad fikk jeg mail fra vendur.no om at de vil sponse meg... Endret 26. april 2005 av Porsta Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 "Lydløse" vifter finnes nok ikke (annet enn dem som ikke er koblet til strøm da ). Men derimot så får man helt uhørbare vifter, selv i et ellers lydløst rom. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 bra jobba der! ser ut som en liten å kompakt cube. STILIG! stå på! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Konge Porsta... hva ville vendur.no sponse deg med``????? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 hva ville vendur.no sponse deg med``????? De vil sponse meg med 2x80mm + Fri frakt og 25% rabatt på resten jeg har behov for Takk for god respons Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Dette ser ekstremt bra ut! Det er bra du er nøye med utskjæringer og passformer så det blir pent! Stå på! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Dette ligner veldig på noe jeg tenkte å lage en gang men det blir det nok aldri noe av .... Konge prosjekt stå på! Viss du ikke skal ha noen PCI-kort kan du jo hive inn en vifte der, og en på andre siden av skjermkortet (sorry for dårlig forklaring). Lenke til kommentar
Empty Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Dette var en interessant worklog, samme type kasse som jeg har sitti å tegna på i lange tider. Drit kult å se at det er andre som tenker i de samme baner som meg Edit: Hva er målene på kasse ? Endret 27. april 2005 av Empty Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Viss du ikke skal ha noen PCI-kort kan du jo hive inn en vifte der, og en på andre siden av skjermkortet (sorry for dårlig forklaring). Har allerede skjert hull til vifter i siden. Og det er ikke vits med flere Hva er målene på kasse ? Les litt lenger før... (38x38x38) Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Der veldig bra ut! Ole-Johan Lenke til kommentar
ersa Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har allerede skjert hull til vifter i siden. Og det er ikke vits med flere Burde sikkert lest litt bedre da. Gleder meg til update. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Oj! Likte den kuben der! Kjempefin! Men du? Hvordan skal du åpne den? Lissom for å bytte ut HW? Burde ha en lett måte å åpne den på.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå