Gå til innhold

ExhibitionCube-ENDELIG-Update 25.9

Anbefalte innlegg

Kan du prøve å gå litt nærmere når du tar bildene? De blir mye bedre hvis du får med mer kabinett, og mindre av det som er rundt.

Vil gjerne det, men jeg har bare et ræva kamera som ikke klarer å fokusere på nært hold. Da blir bildene tåkete. Men jeg og mr1989 prøver å skaffe noe bedre.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg send mail til noen butikker å firmaer å spurt om de kan sponse.

Jeg har også fått en 2 kvelders jobb for HydroTexaco sitt hovedkontor i Oslo, jeg tjener 1500 kr for den ene jobben her jeg skal sortere 1000 konfolutter. :p

Lenke til kommentar

vet ikke om det er vits med noen vifter i "toppavdelingen" din når du kjøler både skjermkort og prosessor med vannkjøling. Kanskje det holder med en liten åpning i toppen og på ene langsida?

Lage en kul grill å putte over.

Ikke vits i å slenge inn alt for mange vifter heller.

I hvert fall de som strengt tatt ikke er nødvendige

Edit og slenge på en "Dette ser bra ut!" kommentar

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar
skal ikke gravere noe inn i plexien da? hadde vært tøft

Tanken har streift meg, men jeg er ikke så god i sånt. Tenkte kanskje at jeg skal sote plexien litt.

Stonescream: Det er helt lydløse vifter så det er ikke noe fare med lyd. Dessuten er det litt greit med litt luft til minne og hk også. Jeg har også skjært ut viftehullene i dag :). Men bra at du kommer med kritikk.

Endret av Porsta
Lenke til kommentar
Men har aldri hørt om helt lydløse vifter?

Hehe, nei det finnes jo ikke, men de lager lite nok lyd til at jeg overlever (14db).

I stad fikk jeg mail fra vendur.no om at de vil sponse meg... :)

Endret av Porsta
Lenke til kommentar

Dette ligner veldig på noe jeg tenkte å lage en gang men det blir det nok aldri noe av :roll: .... Konge prosjekt stå på! Viss du ikke skal ha noen PCI-kort kan du jo hive inn en vifte der, og en på andre siden av skjermkortet (sorry for dårlig forklaring).

:thumbup:

Lenke til kommentar

Dette var en interessant worklog, samme type kasse som jeg har sitti å tegna på i lange tider. Drit kult å se at det er andre som tenker i de samme baner som meg :thumbup:

Edit:

Hva er målene på kasse ?

Endret av Empty
Lenke til kommentar
Viss du ikke skal ha noen PCI-kort kan du jo hive inn en vifte der, og en på andre siden av skjermkortet (sorry for dårlig forklaring).

Har allerede skjert hull til vifter i siden. Og det er ikke vits med flere :)

Hva er målene på kasse ?

Les litt lenger før... (38x38x38)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...