SnittLeif Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Forslag til navn: Voxel.. For de som ikke visste det fra før: en voxel er den 3 dimensjonale versjonen av en pixel. An abbreviation for "volume element" or "volume cell." It is the 3D conceptual counterpart of the 2D pixel. Each voxel is a quantum unit of volume and has a numeric value (or values) associated with it that represents some measurable properties or independent variables of the real objects or phenomena. [KAU91] Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Fint det og, begge var supre.. Får sove på hvilken jeg skal velge... Men tror dere jeg har noe kjans til å få en sponsor? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Spørs.. det er jo en Firkanta treboks.. Mange har laget trekabinetter allerede.. Prøv! smør dem så mye du bare kan.. overbevis dem om at din boks er nyskapende Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 ja, du har garantert sjanse til å få sponsor, hvis du søker hos vendur.no )de sponser alle med et prosjekt med SilenX-vifter til ca. verdi 300kr, gratis frakt, og 25% avslag på alle andre SilenX-vifter du bestiller ) Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Jeg har ihverfall ikke sett noen som har hovedkortet til "utstilling"... Det skader vel ikke å prøve.. Sigen: Da prøver jeg der ja Endret 25. april 2005 av Porsta Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Håper det ferdige produktet blir ganske likt den sketchup tegingen for den var utrolig bra. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Nå driver jeg å mekker som bare det, så det kan komme en liten update i kveld. Jeg tipper også at det kommer en større en til helgen!! Endret 25. april 2005 av Porsta Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Konge Prosjekt.. fint med vannkjøling under og hw på toppen... *Følger med* Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 UPDATE I dag har jeg brukt mest tid på å lage den øverste delen. Tok sin tid å pusse den, men ble ganske fornøyd med resultatet. Helt siden skolen sluttet kl. 15.00 har jeg mekka. Her har jeg pussa litt Endelig var delene til toppen skjert ut Noe sånt vil det bli.. PS: Har ikke pusset enda Her driver jeg å pusser... Det var det jeg rakk i dag Håper dere liker det... Kommer flere bilder og updater snart Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Kjekk liten update her ja, ser ut som om du har kommet langt Ser også ut som om du kan få det ganske likt som SketchUp-tegningene dine også Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Nå har jeg bestemt meg.. Nå døper jeg dette projektet til ExhibitionCube!! Det er bare å takke sigen for det navnet Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Ja, det var på tide Pent navn til en pen kube Endret 25. april 2005 av mr1989 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Tak takk for at du valgte forslaget mitt, er enig at det "var på tide" å få navn på den Stå på videre Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kjempe bra Porsta! dette var syykt nice! gleder meg som en unge til neste update! Stå på! HF Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Takk Tnn og sigen... Det ble bedre enn det jeg trodde at det skulle bli . Gleder meg til skolen slutter i dag, da blir det. Hvis det ikke blir noen store diskusjoner med mamma, så vill jeg jobbe mye i helgen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ikke dårlig!! Ser lit helhet i sakene nå ja.. Forresten var det pent utskjært. Stikksag? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Forresten var det pent utskjært. Stikksag? Nei, men nesten. Det er en vippesag. Men den likner på en stikksag Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Vet.. Når kommer neste update da? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Når kommer neste update da? Jeg driver å mekker litt nå, men det blir ikke nok til en update. Og på onsdag og torsdag er det masse prøve greier på skolen . Så da rekker jeg ikke å mekke så mye.. Men til helgen, da kommer det nok en update . Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ser bra ut det! Likte designet ditt. Kan du prøve å gå litt nærmere når du tar bildene? De blir mye bedre hvis du får med mer kabinett, og mindre av det som er rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå