graks Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 blir og kjøpe den med min nye pc amd64 3500+ 939 socket,men trenger jeg vifte i tillegg til Thermalright XP-120,eller kjøler det bra nok til min athlon64 3500+? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 du må nok fyre på ei vifte ja... hvis du vil ha kjølern stillegående, vil jeg anbefale en av disse viftene: denne eller denne den første er svinedyr, men den er til gjengjeld HELT stille. Lenke til kommentar
graks Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 følger det med bruksanvisning hvordan du monterer viften? har altids brukt en tradisjonel vifteløsning til mine pc,så dette er nytt for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 det vet jeg ikke, men jeg regner med at det ikke er noe problem følger sikkert med en bruksanvisning av noe slag (hvis ikke kan du jo bare skrive en post på det.) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Temmelig idiotsikkert å feste vifte på den blokken. Klarer du å skru inn 4 skruer skal det nok gå. Lenke til kommentar
graks Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 takk for svaret. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 nei , nei nei... Han skal feste dem med noen metall bøyler som følger med kjøleren.. Det er litt vansklig å forstå hvordan de skal festes helt i begyndelsen men det forstår han nok etter vært. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Uffda, kan nok stemme det ser det ut som... Lurer på hva jeg tenker med om dagen, sorry. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 ingen ting å whine over det da.. alle skjønte jo poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå