Gå til innhold

Ny Liten mobil....

Anbefalte innlegg

Har ikke fulgt med så mye på mobilutviklingen, men trenger en ny.

Derfor lurte jeg på om kanskje noen av dere kunne hjelpe til. Jeg er hovedsakling opptatt av størrelse og design (neida, ikke jente..). Vil dessuten helst slippe kamera. Altså, mobilen skal være liten og elegant. Nokia 2650 ser fx bra ut... noen flere kandidater?

K

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke fulgt med så mye på mobilutviklingen, men trenger en ny.

Derfor lurte jeg på om kanskje noen av dere kunne hjelpe til. Jeg er hovedsakling opptatt av størrelse og design (neida, ikke jente..). Vil dessuten helst slippe kamera. Altså, mobilen skal være liten og elegant. Nokia 2650 ser fx bra ut... noen flere kandidater?

K

Samsung X460 eller X480.. Begge uten kamera og begge er klapp.

Lenke til kommentar

Jeg vil nå anbefale Samsung X460. Den har en kvalitetsfølelse nokia 2650 ikke er i nærheten av, den er veldig liten og kompakt, har ikke kamera eller noe slikt, men en god skjerm, gode taster og bra utseende.

I tillegg er den selvfølgelig billig :).

Lenke til kommentar

Takker for feebacken... Skriver en del meldinger, og vil nødig gi slipp på en dugende ordliste. Er i så måte nokian et bedre valg enn samsungen. Trenger dessuten ikke være klapp, bare den er liten (og uten antenne).

K

Lenke til kommentar

Når det gjelder samsung sin ordliste så er den lik som nokiaen sin. De bruker begge T9, og det går ann å legge til ord i samsungen også. Samsung har etter min mening klart bedre taster enn 2650, den er fullstendig hårreisende kjip på tastene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...