Strategery Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg skulle hatt meg en USB og lyd port foran på PC'en min, slik at jeg ikke trenger å gå bak PC'en for å sette inn en plugg. Noen som kan hjelpe meg å finne en slik? Har sett rundt omkring, men finner ingenting. ( ) Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) I/O adapter for montering i ekstern 5.25" brønn. Tilkobling for 2 stk. USB 2.0, audio (out/in/mic), lydstyrkekontroll, 2 stk. firewire og mus/tastatur. Kabler kobles til på baksiden av PCen http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SKFC4S3 Endret 24. april 2005 av ChRiStiAn^ Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Må være i svart. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Fins ingen skikkelig stilige. Det man trenger er evt. lyd, FW og USB. ikke mer i en nett 3,5" innpakking. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg skal ha en helt enkel og grei port. Den skal være svart, og skal kunne passe der hvor disketstasjonen er. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Nesten like greit å kjøpe nytt kabinett, da får man som regel bedre løsninger enn de som selges for 5 1/2 brønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå