Targa_PC Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Belkin har en god veiviser på sin hjemmeside, prøv den Link:Belkin Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Prøv å aktivér DHCP på: PPP-kort gfdgfdg Sceptic Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hvis du kjører ipconfig i cmd, og så skriver du inn adressen under standard gateway i internett explorer. Har du prøvd å telnet'e ruteren???? skriv telnet den ipadressen under standard gateway i ipconfig..... Hvis det kommer opp innlogging så må du se om du kan reconfigurere routeren via telnet... Lenke til kommentar
regine Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 når jeg er i frakoblet modus og skriver 192.168.2.1 i internettleseren kommer jeg inn på routeren,men når jeg skal konfiguere den får jeg melding om å koble til når jeg da kobler til kan siden ikkew visest. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Har en annen router en deg, men jeg må fjerne haken for "identifiser innstillinger automatisk" i LAN innstillinger under alternativer for tilkoblinger i browseren. Og også velge "slå aldri et nummer" for å komme inn på min router. Endret 28. april 2005 av Sigurd2 Lenke til kommentar
regine Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 vil bare meddele at jeg fikk ny ruter av Elkjøp i dag,den funker som bare det.Fikk en BELKIN F5D 7231 YY4 I ERSTATNING, Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Koble til PC'en og routeren sammen igjenom NIC'en og LAN porten på routeren. Når du tilkobler WAN siden så får den ikke noe adresse siden det ikke ligger DHCP der. Sett den på LAN inngangen og koble opp med DHCP. Vis du får Begrenset tilgang er det at du ikke får en IP addresse. Det jeg tror er at du får en APIPA addresse som er på 169.255.x.x Dette er ikke en gyldig IP adresse som du kan bruke. Ring levrandør vis du sitter helt fast. Har holdt på med CISCO, Linksys, 3Com, Dlink, Netgear og sånn manshit man får på Clasohlson uten å ha hørt at du skal tilkoble på WAN siden får å accessere routeren for å konfe. Glem å konfe over trådløs første gangen ihvertfall. Du skal heller ikke ha http før IP'en. skriv f.eks. 192.168.1.1 (gateway addressen) i addresse felte. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå