iver89 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Så først PCen stikke opp av en kontainer da jeg jogget til Frogner stadioen. Var noen som grafset i den da, og regnet med at de ville ta den. Men på veien tilbake var den der fremdeles, så jeg tok den under armen og bar den hjem. Har funnet noen PCer i kontainere før, men ingen slår denne på langt hold! Følgende hardware befant seg under kabinettdørene: 2stk Intel Pentium3 500MHz 512Mb SDRAM (4x128Mb) Matrox G200 skjermkort og... SCSI kort, med to disker! 9,1Gb og 18,3Gb, begge Ultra160 10K RPM Nettverkskort, lydkort, CDROM osv Var installert Fedora, og etter at jeg fikk endret root-passordet viste det seg at den tidligere har tilhørt manillusion.no...som solgte Goth-effekter . Desverre var alt av interessang data fjernet. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ooooog dette er lovlig og hente ut ifra en container? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ooooog dette er lovlig og hente ut ifra en container? Finner'n er vinner'n. Det mener nå hvertfall jeg. Han får mer nytte av den, enn søppeldynga. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ooooog dette er lovlig og hente ut ifra en container? Finner'n er vinner'n. Det mener nå hvertfall jeg. Han får mer nytte av den, enn søppeldynga. indeed, den skulle vel kastes uansett Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Grattis, ikke mange så får tak i noe slikt gratis nei! Men, Finner'n er vell vinner'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå