Gå til innhold

Legge inn profil på sida

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg lager en turnside og vil gjerne at turnere kan legge inn en profil av seg selv, med hvilket lag de går på, meritter fra turn, kanskje en liten filmsnutt eller i hvertfall et bilde.

De skal kunne legge inn dette selv slik at det blir lagt inn i db og vist på siden med en gang.

Finnes det et slik ferdiglaget script??

PS: Ja, jeg vet at hotscripts.com er en fin bil, men jeg vet ikke hva jeg skal søke på... ;)

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, da vil jeg nesten anbefale deg å prøve å lære deg litt php, siden det er veldig få som liker å jobbe for andre gratis. Selv om det du spør om ikke kan anses som en skikkelig jobb, så tror jeg det er få som er villig til å gjøre det FOR deg deg.

Dersom du har litt interesse, så tror jeg du vil få mye igjen for å prøve å lage det selv. Møter du på problemer så kan du jo alltids spørre her :)

Lenke til kommentar

Hvor mye skal folk ha for et sånt script da?

Dette vil jeg ha med i profilen:

• BILDE
    Navn
    Fødselsdato
    E-post adresse
    Har turna siden
    Favoritt apparat
    Trenere
    Klubb
    meritter
    Hjemmeside
    Kommentar

Jeg trenger en side hvor alle profilene ligger og en side hvor man kan skrive inn...

Jeg må også kunne slette useriøse profiler

Endret av stian123
Lenke til kommentar

Man kan vel sammenligne det med en gjestebok, men at "innleggene" skal være på en side sammen under hverandre slik:

Tor Hansen

Nils Karlsen

Marte Borge

osvosv

Med en link på hvert navn. Når man klikker på linken, kommer man inn på en profilside med informasjon som disse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...