stian123 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Heisann! Jeg lager en turnside og vil gjerne at turnere kan legge inn en profil av seg selv, med hvilket lag de går på, meritter fra turn, kanskje en liten filmsnutt eller i hvertfall et bilde. De skal kunne legge inn dette selv slik at det blir lagt inn i db og vist på siden med en gang. Finnes det et slik ferdiglaget script?? PS: Ja, jeg vet at hotscripts.com er en fin bil, men jeg vet ikke hva jeg skal søke på... Takker for svar Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Altså, det skal være utrolig enkelt. Det skal se ut som opplegget på denne siden, men istedenfor at webmaster må legge opp informasjonen, blir den lagt inn på en side av seg selv... Er det vanskelig å lage et sånt script? Lenke til kommentar
phanti Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Dersom det skal være utrolig enkelt, så hadde jeg lagd det selv. Tror ikke det er det vanskeligste å lage for en nybegynner i php. Eller så kan du gjøre om på noen av scripta du finner her feks. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Det er bare det at jeg ikke kan php... Eller kan litt, men det er ørlite... Lenke til kommentar
phanti Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ok, da vil jeg nesten anbefale deg å prøve å lære deg litt php, siden det er veldig få som liker å jobbe for andre gratis. Selv om det du spør om ikke kan anses som en skikkelig jobb, så tror jeg det er få som er villig til å gjøre det FOR deg deg. Dersom du har litt interesse, så tror jeg du vil få mye igjen for å prøve å lage det selv. Møter du på problemer så kan du jo alltids spørre her Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 mhm... Men jeg trenger det egentlig litt fort, så om noen vet om et, så setter jeg pris på det!! Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Hvor mye skal folk ha for et sånt script da? Dette vil jeg ha med i profilen: BILDENavnFødselsdatoE-post adresseHar turna sidenFavoritt apparatTrenereKlubbmeritterHjemmesideKommentarJeg trenger en side hvor alle profilene ligger og en side hvor man kan skrive inn... Jeg må også kunne slette useriøse profiler Endret 25. april 2005 av stian123 Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Man kan vel sammenligne det med en gjestebok, men at "innleggene" skal være på en side sammen under hverandre slik: Tor Hansen Nils Karlsen Marte Borge osvosv Med en link på hvert navn. Når man klikker på linken, kommer man inn på en profilside med informasjon som disse Lenke til kommentar
phanti Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Skjønner godt hva du er ute etter, men det er nok ikke noen som er interessert i å lage et til deg. Er ingen vits å bumpe tråden noe mer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå