oveovo Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Lurte på om noen visste om et symbian-program som lager passord på skjermbeskytteren? Har en 3230... Er så jæfft å kunne la mobilen ligge påslått uten risiko for at noen "tukler" med den... Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Synes å huske at jeg kunne låse min 6600. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Vet at på P-serien så kan du bruke tastelås kode. Når tastelåsen er på så må det tastes en kode for å låse den opp. 3230 bruker s60, og P-serien bruker UIQ, men begge bruker Symbian, så jeg villle anta at det fantes til 3230 også. Søk på google, eller prøv handango.com Lenke til kommentar
oveovo Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Søkte i villa jeg, men fant ingenting... Husker at jeg til og med hadde dette på en Siemens M50 jeg hadde for en god stund siden... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ring Nokia og hør med dem. Vetat de ikke har så bra på softwaresupport, men de kan mye, så prøv å ring dem. Og så kan du sjekke Nokia Software Marked da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå