SnittLeif Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 KK Downing? Det stemmer. Din tur Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kenneth Downing is korrekt han fikk kallenavnet KK fordi en dame i Danmark ikke klarte å si Kenneth og kalte han KK.... Vanskelig navn liksom. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 hvem er dette? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) ehm, uhm, Tori Amos? Edit: Der beviste jeg hvor mye jeg vet om kvinnelige musikere. =p Endret 29. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fritt for å få igang quizen igjen! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Minna meg litt om gitaristen til Billy Idol. Steve Stevens... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 mener du bare at han minner om stevens så har du helt rett. Var stevens i tillegg til forslag til hvem det er er det også rett. fyr løs med nytt bilde, skate4life Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Mente han minna meg om han så da gjetter jeg han Hvem er det her? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 av en eller annen grunn tror jeg windir. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 følg reglene du, sfenne så er det kanskje noen som bryr seg om hva du vil. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 og det er forresten Maynard James Keenan Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 og det er forresten Maynard James Keenan beklager, trodde windir var korrekt? eller er det kanskje andre regler det går på Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 uansett om det hadde vært korrekt var det ikke du som svarte det. En person legger ut bilde en person gjetter hvis personen som gjettet hadde rett legger han ut nytt bilde hvis det er feil gjetter man videre Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nei. Tre siste bokstavene i navnet er noe man kan pynte bordet med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå