Jarek Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Ettersom han mer eller mindre bekreftet mitt svar; Hvem er dette? EDIT: Search, and you'll find.. -Jar Endret 4. juli 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Bare slenger ut svaret eg, Katatonia, ettersom eg stikker på ferie snart. God Sommer! -Jar Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Foo Fighters Navn på gruppe denne karen spilte i? (de er oppløst sant?) bandet går under etternavnet hannes. Endret 6. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Da har quizen tatt kvelden igjen og nok en gang kommer jeg til unnsetning(eller hvordan det nå skrives). Litt vanskeligere denne gangen (skulle jeg mene) Kem e mannen? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det der kan da ikke være andre enn gode gamle Jaco Pastorius? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Selvfølgelig kan det ikke være andre enn ham Fyr løs. Btw: var det virkelig SÅ enkelt? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tjah, kjente godt igjen ansiktet hans ihvertfall. Og nå, lite bilde, stor artist. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Navn på gruppe denne karen spilte i? (de er oppløst sant?) bandet går under etternavnet hannes. Tviler på at Van Halen er oppløst. Eller hva? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Tjah, kjente godt igjen ansiktet hans ihvertfall. Og nå, lite bilde, stor artist. Alice Cooper? edit: Tviler på at Van Halen er oppløst. Eller hva?Så nettopp på hjemmesiden dems, masse turnè datoer satt opp så de styrer vel showet. Jeg som er feil informert. Endret 9. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ikke Alice Cooper Denne artisten har vært med/er med i to forskjellige band. Et hovedband med stor suksess, og et tenkt undergrunnsband, men som fikk mye mer oppmerksomhet enn forventet. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Maynard James Keenan, Tool/Perfect Circle Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kan pent si at jeg var på villspor Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg syntes det lignet på Alanis Morisette. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Svaret var Steve Rothery fra Marillion. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 I hvilket band spiller disse gutta? Gitaristen mangler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå