Deadringer Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) *"løst"* Endret 24. april 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 hvordan? sliter med det selv! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 det er MASSE registre som ikke slettes av seg selv når man tar uinnstall... de må man slette for hånd med å søke i "regedit" på f.eks "symantec" og "norton" Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Eller kjøre program som rydder opp og sletter unødvendige oppføringer; Regsupreme er etter min mening best (ikke gratis) og et annet bra og gratis program er:Spinel Clean & Tidy Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 hvordan? sliter med det selv! jeg hadde heldigvis installasjonsfila til nav2004 på maskina, og brukte den til å uninsallere norton. jeg fant ikke ut noe annet enn det. norten er noe dritt på det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå