lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 stilrent og stilrent fru blom.... lian li er rett og slett KJEDELIG!! takke meg til noe med mer særpreg på da ja. må si jeg selv liker litt asus vento 3600 jag da.. Vento fra Asus har et ganske dristig design jeg hadde overlevd med maks ei uke! Lian Li er jo stilrent og fint.. Perfekt for minimalistene! Og jeg må bare si at det gjør vondt innerst i hjerterota hver gang jeg må se slike kabinetter som fUzZy^ posta! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Oh damn, va nice. Men va litt brei da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det plastfrontkabinettet som så ut som en lilla bie? Fælt.. Oooooser jo dårlig kvalitet av det! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 kan vær bra da, ikke la deg lure av bilder:p Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Okei, det er jævlig fint! Men, tenk kor digg då, å eie verdens fineste kabinett, å samtidig vite at du har laget det selv og at ingen andre i hele verden har det samme. Kunne tatt seg godt betalt for det da.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Man kan ikke kåre et kabinett til verdens fineste, for smaken er som baken! Personlig er Hypecube topp 10 for meg, og burde vært serieprodusert som mye annet fra Bit-Tech crew'et.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 HyperCube er bare rå! Fy søder! De derre plastic fantastic greiene suger så hardt! Hater slike kabinetter! Lian Li ruler! Min mening.... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ganske standardmening det ja.. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det står respekt av arbeidsmengden de haer lagt ned, men det som ofte skjer er at de drar det alt for langt. Orac3 er i utgangspunktet genialt, men det ser helt forj... ut! ALT for mange dusjslanger som går overalt. Den har noen særdeles fine løsninger, emn det drukner i alt det andre. Hypercube... godt jobba, gjennomført, men.. jeg liker ikke resultatet.... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Han har hvertfall jobbet ganske lenge på den. Så den for en stund siden, meget bra arbeid. Likte den lille LCDen Endret 27. april 2005 av Pels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå