Cerb89 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Emnetitlen sier det meste. Jeg er mdelem på home.no og skal legge siden min ut der, så lastet jeg ned smart-FTP så skjønner jeg ikke helt hvordan den fungerer, kan noen forklare? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Screenshot Der det står "Login" skal du skrive inn ditt brukernavn og der det står "Password" skal du skrive inn ditt passord, enkelt og greit. Edit: Og der det står "Address" skal du skrive inn ftp.home.no. Endret 24. april 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Start en "Local Browser" (fra file-menyen, tror jeg) og overfør filer med "klikk-og-dra"-metoden Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Og forresten hører dette hjemme i programvare Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Og forresten hører dette hjemme i programvare ja det var her eller under programvarer men så postet jeg det her. så da kan en moderator flytte tråden om han har lyst. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå