Gå til innhold

Noen som vet hva det neste Blizzard prosjektet er?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WC4 er det 100% sikkert at det ikkje er. Blizzard er ikkje så dumme at dei annonserar eit nytt WarCraft-spel så kort tid etter WoW. WoW får nok halde på ei GOD stund før det kjem eit nytt RTS-spel.

 

Det er uansett velidg sansynleg at Blizzard jobbar med eit strategi-spel, iom at dei har ansatt ein kar som var deisgner på Battle for MiddleEarth, og Command & Conquer-serien. Starcraft 2 anyone?

 

Det evige spørsmålet for min del er kva Blizzard north driv på med. Har ikkje hørt noko frå dei sidan Diablo II-xp. Akkuratt dette finn eg ganske mistenksomt ;)

Mulig jeg har misforstååt, men er ikke starcraft et RTS?

 

men nå kom jeg håper på at det blir et ordentlig strategispill, ala total war, istedetfor et RTS, hvor man kommer langt ved ¨å kunne klikka raskt på musa.

Lenke til kommentar

"Regarding Blizzard and Diablo III, they (Blizzard) will of course keep a passive attitude to rumours, since the game has not yet been announced. We (Flagship Studios) certainly all love the universe we have created, and hope that it will be carried on. We still expect great things from Blizzard, and look forward to seeing what they are working on now," tells Bill Roper.

"Even though we have no infulence on the game they are developing, it sometimes feels strange that we'd been so absorbed in the developement of our own project here at Flagship Studios that we haven't had time to think about it." - Bill Roper (tidligere Blizzard ansatt) til GameCodes.dk

 

Prøv også et søk på "Diablo 3" på google. Dukker opp en del interessante rykter osv.

 

Håper virkelig det ligger noe i dette, Diablo 3 er det beste jeg kunne ønske meg fra Blizzard nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...