Gå til innhold

Noen som vet hva det neste Blizzard prosjektet er?


Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen har snappet opp noen rykter et sted om hva det neste prosjektet til Blizzard er? Jeg vet de jobber med startcraft til Playstation, men noe til PC? Jeg gir egentlig fan i om det er et rykte fra naboens katt, men mest av alt har jeg bare lyst til å høre hva folk tror/har hørt blizzard jobber med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg våger å tippe at de konsentrerer seg om å få ferdig SC:G så de kan få det ut på nextgen-konsoller. Blizzard er jo kjent for å bruke mætti tid på prosjektene sine, så det skulle ikke forundre meg om de snart begynner å la det putre litt under den kjelen igjen. Ved siden av det så har de jo nok å gjøre med WoW, det er vel heller ikke utenkelig at det etter ei stund (som regel ca. 12 måneder når det er snakk om Blizzard) kommer en tilleggspakke til WoW.

Lenke til kommentar

er litt usikker på en ekspansjon til wow.

siden spillet er såpass fleksibelt på oppdateringsplanet, kan de liksågodt fortsette å lage flere våpen og nye områder, uten å gi ut en retail ekspansjon. det er jo noe av det som kundene betaler for.

 

angående starcraft ghost, så ser det ut til at de venter med å gi det ut til nextgen konsollene kommer. det stod trossalt "Coming soon to Next-Gen consoles" i produktkatalogen som fulgte med WOW.

 

mitt indre håp som starcraft fan, er at de kommer med starcraft 2 som er enda mer vellpolert enn ener'n var. de har jo tross alt sagt at de er på planleggings stadiet når det gjelder sc2. det gjelder bare å ha litt tålmodighet når det gjelder blizzard

Lenke til kommentar

WC4 er det 100% sikkert at det ikkje er. Blizzard er ikkje så dumme at dei annonserar eit nytt WarCraft-spel så kort tid etter WoW. WoW får nok halde på ei GOD stund før det kjem eit nytt RTS-spel.

 

Det er uansett velidg sansynleg at Blizzard jobbar med eit strategi-spel, iom at dei har ansatt ein kar som var deisgner på Battle for MiddleEarth, og Command & Conquer-serien. Starcraft 2 anyone?

 

Det evige spørsmålet for min del er kva Blizzard north driv på med. Har ikkje hørt noko frå dei sidan Diablo II-xp. Akkuratt dette finn eg ganske mistenksomt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg vil nok tro at de jobber med videre utvikling av WoW, mmorpger blir jo egentlig aldri ferdige med tanke på at de må tilby brukerne nye ting nå og da for å få de til å fortsette å betale.

 

Vi får vel noen expansiosn til WoW med tiden òg.

 

Ellers er det jo Starcraft: Ghost, det spørs vel om Blizzard tør å begi seg ut på Starcraft 2 med det første - mange av gutta som jobba med orginale SC har vel forlatt Blizzard, og det skal jo så utrolgi mye til for å overgå orginalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...