Gå til innhold

Takk for hjelp ang. kjøp av bærbar.

SOEDAL

Anbefalte innlegg

Takk for gode råd angående kjøp av bærbar pc. Jeg endte opp med en FS A1630, og det fungerer imponerende godt. Maskinen klarer faktisk å dra Far cry på høyeste oppløsning! Ikke galt for en bærbar pc.

Andre som er interessert i FS A1630 bør være klar over at den selges i forskjellige konfigurasjoner, og at prissammenligningene online dermed ikke er helt korrekte.

PC-utstyr.no selger bla. maskinen uten firewire, mens dette er standard på maskinene fra komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjelper ikke når skjermkortet ikke er noe særlig. :roll:

Han skrev jo at det dro far cry så da er det jo litt sært å si at det ikke er noe særlig.

Har selv spilt Far Cry på MR 9700 og det gikk "greit", men det har kommet betraktelig bedre skjermkort nå, Go6600 og MR X700 f.eks, ikke minst Go6800 :yes:

Men MR 9700 funker absolutt helt fint. ;)

Lenke til kommentar
Hjelper ikke når skjermkortet ikke er noe særlig. :roll:

Han skrev jo at det dro far cry så da er det jo litt sært å si at det ikke er noe særlig.

Har selv spilt Far Cry på MR 9700 og det gikk "greit", men det har kommet betraktelig bedre skjermkort nå, Go6600 og MR X700 f.eks, ikke minst Go6800 :yes:

Men MR 9700 funker absolutt helt fint. ;)

Det er hvis du er villig til å betale 20000kr og oppover det du. Da får du med deg de skjermkortene du nevnte ovenfor og det er mer enn smertegrensen for hva jeg gidder å gi for en laptop. Nei, du får mer for pengene ved å kjøpe en Fujitsu Simens A1630 til 12999kr.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Det var et spørsmål om batterilevetid og støy på A-1630 her.

Ang. batterilevetiden, så er den på ca 2.5 timer med aktivt bruk.

Støyen fra maskinen er forholdsvis hørbar, men jeg har opplevd det betydelig høyere fra andre bærbare. Personlig så finner jeg støyen fra denne maskinen lett å neglisjere. Tror nok de fleste vil kunne akseptere et slikt støynivå, selv om man jobber med maskinen lenge av gangen.

Denne maskinen kan jeg virkelig anbefale, spesielt hvis man er ute etter en erstatningsmaskin for stasjonær PC, og ytelsen står i sentrum.

Ole V. Sødal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...