Gå til innhold

En gaming pc til ca.10k

Gjest medlem-75284

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe en pc der jeg skal spille doom3, hl2, cs osv. Og jeg lurer på om delene passer sammen og om noen av delene jeg bør bytte ut?

Her er delene:

Skjermkort

CPU

Minne

Hovedkort

Harddisk

Kabinett

Strømforsyning

Brenneren

Jeg lurer på en ting til kan dvd-brennere kjøre spill og cd'er?

jaja så klart. du kan faktisk gjøre alt med den saken der. brenne, cder,dvd er , lese cd er og dvd er :thumbup: det andre så også bra ut.

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284
et par spørsmål. hvorfor ikke dvd brenner???? og ikke amd 939??? kan jo kjøpe billigste amd cpu og klokke den opp tilsvarende en cpu til 4-5000 kr.

Jeg vet ikke hvordan man klokker. :ermm: Og kan du si meg hvilken HK og CPU jeg kan ta?

Endret av medlem-75284
Lenke til kommentar

klokking er både lett og vanskelig, kommer litt an på :roll:

men les anbefalingene her på hw.no ang HK og cpu. 3000+ er et meget bra kjøp hvis du tuner den litt. winchester er veldig fin og klokke villig. men det kan jo også P4 også være. men har aldri prøvd.

OVERKLOKKING les allt her...... og bruk klokke program, dette kjører du paralellt med torturtest i prime95 LINK og klokke programm må du finne fra listen her LINK

så hvis du klokker slik stopper tortur testen først hvis systemet blir ustabilt. bruk forumet på overklokking aktivt, mange dyktige karer der.

men hvis du velger nforce 4 hk må du være klar over at en del av dem har hissig chipset vifte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...