Frutos Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Jeg har win xp og win 98 på pc`en min og jeg syntes ikke pc`en min jobber noe spes fort i xp i alle fall ikke så fort jeg hadde trodd.. Det er jo veldig mye skryt om at xp jobber så raskt osv..Jeg hadde 128mb ram for 3 uker siden og no har jeg oppgradert med 256mb ram..Jeg merker ikke noe forskjell! Jeg har PIII 500mhz.. Har jeg forlite mhz forhold til ramen eller noe?? Mvh Frutos Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 XP er både et større og "tyngre" OS en Win98. Kan ikke forvente at det skal være så alt for mye kjappere, må'kke tru på LitenOgMyks reklamer vettuh! Jeg får i allfall flere 3DMarks, betraktelig raskere boot osv. med XP i forhold til 2k. Uansett, pc'n din skal værra rask nok til XP, 256 mb ram holder akkurat og en PIII 500 spytter da litt fra enda! Lenke til kommentar
Frutos Skrevet 27. november 2001 Forfatter Del Skrevet 27. november 2001 Jeg har hørt at det skal gå ann a fikse noe i bios med maksimal ytelse og noe...er det sant? visst ikke min står på maksimalt hvor i bios kan jeg fikse det? og hvordan kommer jeg inn i bios?? Frutos Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Frutos: normalt så trykker man del for å komme inn i bois når du starter opp PC-en din.!.!.! trykk del når du ser at diskene dine og cdrommene dukker opp i oppstarten. noen få sek etter at du har startet opp PC-en din. :smile: Goodluck Lenke til kommentar
Frutos Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Funker ikke å trykke del hos meg!!jeg har win 98 og asså...finnes det en annen måte eller? Frutos Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Jeg har også 256 SDRAM, og PIII 450mhz. Og kjørte en periode WIN XP og WIN 98. Jeg syns ikke win xp gikk noe spesielt tregt i forhold til win 98. Det kan hende du har installert for mye programmer i oppstarten din som du egentlig ikke trenger der. Det tar jo mye ressurser. Win xp tar også veldig mye av båndbredden din til andre bruk. Dette kan du forandre på... Stod noe om det på http://www.itavisen.no Det som skjedde med meg til slutt var at win xp klarte å ødelegge lydkortet mitt, slik at jeg måtte kjøpe en kabel som tok høytallere og headphones i en plugg. Ja jeg kasta win xp etterpå... Ikke vits å forandre noe som fortsatt duger ganske bra. Go WIN 98 SE!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå